• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 09.01.13, 15:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaubamaja käive kasvas 6,6%

Tallinna Kaubamaja kontserni IV kvartali käive kasvas 6,6%. Turg elavneb ja konkurents suureneb, ütles Kaubamaja juht Raul Puusepp.
Supermarketite käive kasvas 4,6 protsenti, 86,8 mln eurole. Kaubamajade käive kerkis 2,9 protsenti, 26 mln eurole. Autokaubanduse käive hüppas 49,2 protsenti, 9,8 mln eurole. Jalatsikaubanduse käive kasvas 2,6 protsenti, 4,1 mln eurole. Kinnisvarasegmendi käive vähenes 1,1 protsenti, 0,7 mln eurole.
„Kaubamaja kontserni mullune käibekasv oli hetkeolusid arvestades hea. Turg on elavnemas ja konkurents suurenemas, samas on Kaubamaja kontserni tugevuseks stabiilne arenguvõime ning tegutsemine erinevates kaubandusvaldkondades,“ lausus Tallinna Kaubamaja ASi juhatuse esimees Raul Puusepp. „Enamus meie uutest kauplustest avas uksed aasta viimastel kuudel, mis tähendab seda, et nende lõplik käivitumine ja läbimüügi kasv kandub sellesse aastasse.“
„Edukalt läks jõulumüük ning ka aasta lõpupäevadel oli kaupmeestel palju tööd – lisaks Eesti klientidele andsid sellesse oma panuse ka turistid, eelkõige idapoolt saabunud turistid. Samuti mõjutas müügimahtude kasvu Kaubamaja kontserni uuenenud lojaalsusprogramm ning tehtud pingutused teeninduskvaliteedi tõstmisse,“ lisas Raul Puusepp.Raul Puusepp lausus, et kontsern liigub senisel kursil edasi ka alanud aastal – vajadusel ja võimalusel lisanduvad uued kaubanduspinnad, kontserni tegevus peab olema tulemuslik ning seejuures keskendutakse oma tugevustele ja eripäradele. „Ostukeskkonna, teeninduse ja sortimendi valiku osas kuulume vaieldamatult esirinda, meenutagem kasvõi mullu Tallinna Kaubamajas avatud uut Lastemaailma, uuenenud Naistemaailma või Selveri gurmeekauplusi. Sama kehtib ka meie kingapoodide ABC King ja SHU ning ilupoodide kohta – oleme saavutanud omas segmendis kindla koha klientide esimestes valikutes.“

Artikkel jätkub pärast reklaami

 
 

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 4 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele