Apranga jaanuari käive kasvas aastaga 7,6 protsenti võrreldes Baltika müügi neljaprotsendise kasvuga, teatasid ettevõtted börsile. Leedu rõivamüüja Apranga käive ulatus 12,7 miljonile eurole, Baltika oma 5,1 miljonile eurole.
Jaanuaris kasvas Eesti rõivatootja ja -müüja Baltika jaemüük Eestis eelmise aastaga võrreldes 22%, jaemüügi kasvu tõstis kuue poe lisandumine ning edukad hooaja lõpu allahindlused.
Baltika juhatuse liige Kati Kusmin selgitas, et märkimisväärse kasvu tõi mitu asjaolu: kuue Bastioni kaubamärki müüva poe lisandumine Tallinna, Tartusse ja Pärnusse ning edukas sügis-talvise hooaja lõpu allahindlus. “Varasemast kiiremini käivitus ka uue kevadhooaja kollektsiooni müük,” märkis Kusmin.
Vaba raha läheb käiku. Baltika juhatuse liige Maire Milder, kes tegeleb arenduse ja jaekontseptsiooniga, ütles, et pärast kontori müüki on ettevõttel tekkinud raha, mida investeerimiseks kasutada. “Praegu võiks öelda, et näeme juba esimesi vilju ja jätkame selle tööga,” ütles ta, lisades, et tööd on palju ja huvitavat.
Baltika jaemüük kasvas Eestis 22 protsenti, Lätis 11 protsenti ja Leedus 8 protsenti. Venemaal vähenes jaemüük 11 ja Ukrainas 10 protsenti, kuna mõlemas riigis on keskmine müügipind eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 14 protsenti väiksem.
Eestis kasvas Apranga müük 23,1 protsenti, Leedus 5,9 protsenti ja Lätis 5,7 protsenti.
Apranga selle aasta käibe-eesmärk on 170,6 miljonit eurot, mida on mullusest 11,2 protsenti rohkem. Apranga plaanib tänavu avada või renoveerida 15–17 poodi. Apranga müüb 134 poes, mille müügipind on 66 300 ruutmeetrit.
Seotud lood
IIZI finantsjuhi Kaido Kepi sõnul jõuab majanduskasvu üldine aeglustumine kindlustussektorisse viitega, mistõttu on tunda turul kerget jahenemist.
Enimloetud
4
Panus oli suurel renoveerimiskaval
5
Ennustab riigivõlakirjadele vähest kauplemist
Viimased uudised
Ettevõtjad ei leia ka ise üksmeelt
Hetkel kuum
Lagarde: euroala majandus liigub vastutuult
Panus oli suurel renoveerimiskaval
Kas keegi läheb ka vangi?
Tagasi Äripäeva esilehele