Indrek Kald • 18. veebruar 2013 • 1 min
Jaga lugu:

Elektrum kasvatas jaanuariga turuosa 35%

Aprillist 2010 Eesti avatud elektriturul tegutsev Elektrum kasvatas tänavu jaanuaris oma turuosa 35% võrra.

Elektrumi nime all Eestis elektrienergiat müüva Latvenergo turuosa elektrimüügi mahu järgi on pärast aasta esimest kuud tõusnud seitsmelt protsendilt pea 11%ni, olles selle näitajaga kõige edukam uus tulija Eesti avatud elektriturul.

Elektrumi teatel on nende elektripaketid eriti soositud suurema elektritarbimisega koduklientide hulgas, kelle jaoks oli kampaaniaperioodil Elektrumiga sõlmitud elektrileping tulusam ka börsihinna elektripakettidest. Elektrumi klientide seas on kõige populaarsemad üheksakuuline kahetariifne ja kuuekuuline fikseeritud hinnaga pakett.

Elektrumiga lepingu sõlminud äriklientide hulgas on aga seevastu väga erineva elektritarbimisega organisatsioone. Elektrumi Eesti turu juhi Raivo Videviku sõnul on Elektrumi kasuks otsustanud nii väiksed ärikliendid (korterühistud või väiksemad tootmisettevõtted, kes tarbivad alla 50 000 kWh aastas) kui ka suuremad ettevõtted (tööstusettevõtted, suuremad kinnisvara haldusettevõtted), mille tarbimine ületab 500 MWh aastas.

Samuti on Elektrumi kliendiportfellis mitmeid väga suuri äritarbijaid, mille tarbimine on üle 50 GWh elektrienergiat aastas.

Videvik ütles, et tulemus on rõõmustav ja oodatud. "Meie lähemate aastate eesmärk on saavutada 20protsendiline turuosa ning anname jätkuvalt endast parima, et jõudsalt seatud eesmärgi suunas edeneda. Toetame avatud turgu ja ausat konkurentsi," lausus ta.

Jaga lugu:
Seotud lood
Kõik seotud lood
Hetkel kuum Äripäevas

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt