• OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 225−0,34%44 748,77
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,65
  • OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 225−0,34%44 748,77
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,65
  • 13.09.13, 12:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Imelised ajakirjad said aasta digiteo tiitli

Äripäeva kirjastatud ajakirjade Imeline Ajalugu ja Imeline Teadus proovitellimuste kampaania valiti 2013. aasta üheks digiteoks.
11. septembril selgusid Best Internetil Aasta Digitegu 2013 võitjad: Lets Do it! World, Swedbanki "Kiire kontojääk", ajakirjade Imeline Ajalugu ja Imeline Teadus proovitellimuste kampaania, Partnerkaardi veebileht ja iseteenindus, Scoutspataljoni värbamiskampaania ning Tahe Outdoors uudiskiri.
Integreeritud digitaalkampaaniate kategoorias võitis ajakirjade Imeline Ajalugu ja Imeline Teadus proovitellimuste kampaania, mille autor on büroo ADM Interactive.
Ajakirjade müügi toetamiseks viidi läbi integreeritud kampaania, mille põhifookus oli veebis. Eesmärgiks oli saada 2000 proovitellijat ja 400 uut pikaajalist tellijat. Kampaania oli üliedukas tänu lihtsale ja selgele sõnumile - 2 ajakirja 1 euro eest. Kampaanias kasutati traditsioonilisi vahendeid: bännerreklaam, e-postiturundus, Facebook, kuid laiemale kampaaniale eelnes põhjalik ja edu taganud testimisperiood. Kampaania tulemusena saadi 12 000 proovitellimust ning üle 4000 püsitellija, maandumislehe konversioonimäär oli 47%.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Mobiiliturunduse kategoorias võitis Swedbanki teenus "Kiire kontojääk" ning sotsiaalmeedia valdkonnas Lets Do it! World, mille teostas samuti ADM Interactive, idee oli Age McCannilt.
Loe lähemalt siit.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele