• OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,55%8 823,2
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,97
  • OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,55%8 823,2
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,97
  • 13.09.13, 12:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Imelised ajakirjad said aasta digiteo tiitli

Äripäeva kirjastatud ajakirjade Imeline Ajalugu ja Imeline Teadus proovitellimuste kampaania valiti 2013. aasta üheks digiteoks.
11. septembril selgusid Best Internetil Aasta Digitegu 2013 võitjad: Lets Do it! World, Swedbanki "Kiire kontojääk", ajakirjade Imeline Ajalugu ja Imeline Teadus proovitellimuste kampaania, Partnerkaardi veebileht ja iseteenindus, Scoutspataljoni värbamiskampaania ning Tahe Outdoors uudiskiri.
Integreeritud digitaalkampaaniate kategoorias võitis ajakirjade Imeline Ajalugu ja Imeline Teadus proovitellimuste kampaania, mille autor on büroo ADM Interactive.
Ajakirjade müügi toetamiseks viidi läbi integreeritud kampaania, mille põhifookus oli veebis. Eesmärgiks oli saada 2000 proovitellijat ja 400 uut pikaajalist tellijat. Kampaania oli üliedukas tänu lihtsale ja selgele sõnumile - 2 ajakirja 1 euro eest. Kampaanias kasutati traditsioonilisi vahendeid: bännerreklaam, e-postiturundus, Facebook, kuid laiemale kampaaniale eelnes põhjalik ja edu taganud testimisperiood. Kampaania tulemusena saadi 12 000 proovitellimust ning üle 4000 püsitellija, maandumislehe konversioonimäär oli 47%.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Mobiiliturunduse kategoorias võitis Swedbanki teenus "Kiire kontojääk" ning sotsiaalmeedia valdkonnas Lets Do it! World, mille teostas samuti ADM Interactive, idee oli Age McCannilt.
Loe lähemalt siit.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 9 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele