Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Enim kasvatas reklaamimahtu Äripäev
Eelmisel nädalal kasvatas Eesti suurtest lehtedest enim reklaamimahtu Äripäev, enamikul reklaami hulk vähenes tuntavalt.
"Pärast supernädalat on see päris korralik langus. Oluline põhjus – reklaamilisade vähesus," kommenteeris reklaamiturgu analüüsiv Toomas Leito.
Mullusega võrreldes suurenes reklaamimaht Äripäevas 40% ja Postimehes 9%, vähenes Eesti Päevalehes 40%, Eesti Ekspressis 21% ja Õhtulehes 17%.Maalehes oli 27,2 külge reklaami (mullusega võrreldes -17%).
Võrreldes eelmise aasta sama nädalaga vähenes viie juhtiva lehe reklaamimaht kokku 19 külge ehk 9%, moodustades 183 külge.
Turuliidriks tõusis taas Postimees, kellel ilmus 51,6 lk reklaami, järgnesid Äripäev 40,1 lk ja Õhtuleht 37,4 leheküljega.
Uute mahukate kampaaniatega tulid välja Estonian Air ja Grunfos. Üldiselt oli märkimisväärseid reklaamikampaaniaid vähe. Müügikettide ja ostukeskuste müügikampaaniatesse kaasati ajalehti tagasihoidlikult. Valimisreklaami ilmus eelmisel nädalal üks lehekülg.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.