Meediaanalüütik Toomas Leito hinnangul kasvas mais viie suurema lehe reklaamimaht mullusega võrreldes 3%, sealjuures Äripäevas kõige kiiremini ehk 21%.
AS Äripäeva peadirektori Igor Rõtovi sõnul toimub turul juba pikemat aega liikumine külgsuunas, kus hirmud ja optimism on teineteist tasakaalustanud.
Mis on Äripäeva edu taga?
Äripäeva eduka reklaamimüügi taga on kolm faktorit. Esmalt B2B reklaamiturg on viimasel aastal olnud märksa tugevam, kui tarbijatele suunatud reklaam. Teiseks on Äripäeval nii veebis kui ka paberil võimas sihtgrupi (so juhtide ja ettevõtjate) kaetavus. Kolmandaks on meil väga tugev paindlikult kliendi huvisid arvestav ja töökas müügimeeskond.
Mis laiemalt turul toimub?
Turul toimub juba pikemat aega liikumine külgsuunas. Hirmud ja optimism on teineteist tasakaalustanud. Meediaettevõtjatel on väljakutseks hakkama saamine olukorras, kus professionaalide palganõudmised üha kasvad, aga käibed püsivad paigal.
Kuidas on mõjutanud I kvartali majanduslangus ja sellega kaasnevad hirmud?
Äripäev on seni suutnud turgu trotsida ja oma ärilised eesmärgid täitnud. Ei majanduslangus ega Ukraina kriis pole meid otseselt negatiivselt mõjutanud.
Mida prognoosite järgnevaks poolaastaks?
Me usume mõõduka kasvu jätkumist, ehkki peame arvestama suurema riskiga? Äripäev ei istu käed rüpes. Meil on sügiseks mitu jõulist algatust, mis peaks meid aitama edukalt ületada ka võimalikke tagasilööke turul.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!