• OMX Baltic−0,44%301,07
  • OMX Riga−0,61%881,51
  • OMX Tallinn−0,18%2 063,36
  • OMX Vilnius0,18%1 194,64
  • S&P 500−0,03%5 980,87
  • DOW 30−0,1%42 171,66
  • Nasdaq 0,13%19 546,27
  • FTSE 1000,11%8 843,47
  • Nikkei 2250,9%38 885,15
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,12
  • OMX Baltic−0,44%301,07
  • OMX Riga−0,61%881,51
  • OMX Tallinn−0,18%2 063,36
  • OMX Vilnius0,18%1 194,64
  • S&P 500−0,03%5 980,87
  • DOW 30−0,1%42 171,66
  • Nasdaq 0,13%19 546,27
  • FTSE 1000,11%8 843,47
  • Nikkei 2250,9%38 885,15
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,12
  • 11.05.15, 20:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Google'i isesõitvad autod on sattunud õnnetustesse

Käputäis isesõitvaid autosid on sattunud Californias liiklusõnnetustesse, mis on kahtluse alla seadnud nende turvalisuse.
Google'i isesõitev auto.
  • Google'i isesõitev auto.
  • Foto: Bloomberg
Alates septembrist sõidab California teedel 50 juhita autot. Praeguseks on õnnetusse sattunud neist lausa 4, teatas Associated Press esmaspäeval. Kolm autot olid Google’i Lexus sportmaasturid. Neljas oli Delphi isesõitev auto.
Juhita autosid on peetud tehnoloogiaks, millel on potentsiaali parandada teede turvalisust. Arvatakse, et juhita autod suudavad vältida inimeksimuste poolt tekitatud olukordi.
Kaks õnnetust juhtus ajal, mil autod sõitsid ise. Teise kahe juhtumi puhul võtsid rooli taga istunud inimesed auto üle kontrolli. California seaduste järgi on liiklusõnnetuste raportid privaatsed, seega ei saanud Mootorsõidukite Amet rohkem informatsiooni jagada.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Google ütles, et avariid on olnud väiksed, kahjustused pisikesed ning keegi ei saanud viga. Ettevõtte väitel on siiski kõigis avariides süüdi inimfaktor.
Raportitega kursis oleva inimese sõnul juhtus kaks õnnetust ajal, mil autot juhtis arvuti. Kõigi õnnetuste puhul oli kiirus alla 16 kilomeetri tunnis.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 29 p 8 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele