Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Vaata uue riikliku lennufirma lennugraafikut

    Eesti riigile kuuluva Nordic Aviationi juhatuse liige Erik Sakkov ütles, et praegu on tegemist ajutise lahendusega. Foto: Andres Haabu

    Riigi loodud uus lennundusettevõte Nordic Aviation Group alustab pühapäevast koostöös viie Euroopa lennufirmaga otseühenduste pakkumist Tallinnast kaheksal erineval lennuliinil.

    Uus riigifirma alustab otselendudega Tallinnast Amsterdami, Brüsselisse, Kopenhaagenisse, Stockholmi, Oslosse, Kiievisse, Trondheimi ja Vilniusesse. Esimene Nordic Aviationi korraldatav lend väljub 8. novembri hommikul kell 6:50 Amsterdami.
    Nordic Aviationi lennugraafik alates 08.11.2015:
    -        2  korda päevas Amsterdami (v.a. laupäeva õhtuti),
    -        2 korda päevas Brüsselisse (v.a. laupäeviti ning neljapäeva, reede, ja pühapäeva hommikuti),
    -        3 korda päevas Kopenhaagenisse (v.a. laupäeva õhtuti ja pühapäeva hommikuti),
    -        4 korda päevas Stockholmi (reedeti 3 korda ja laupäeval-pühapäeval 2 korda),
    -        2 korda päevas Oslosse (v.a. laupäeviti),
    -        5 korda nädalas Kiievisse (v.a teisipäeviti ja laupäeviti, alustab 09.11.2015.),
    -        2 korda nädalas Trondheimi (reedel ja pühapäeval) ning
    -        2 korda päevas Vilniusse (argipäeviti).
    -        Alates 19.12.2015 on plaan laupäeviti lennata Münchenisse (kuni märtsi lõpuni).
    Nordic Aviation ei saa hetkel pakkuda lende Moskvasse ja Peterburgi. Lendude alustamiseks Venemaale on vaja uuendada kahepoolseid lepinguid riikide vahel.
    Nordic Aviation on hetkel vaid lendude tellijaks, sest ettevõttel ei ole veel oma lennukeid ega meeskondi. Lende teostatakse koostöös lennufirmadega BMI, Trade Air, NextJet ja Carpatair, kellelt on renditud lennukipark koos meeskondadega ning Adria Airways, kelle poolt on lennuettevõtja sertifikaat, kommertsplatvorm ja piletimüügisüsteem. Seetõttu kehtivad Nordic Aviationi lendudel esialgu Adria Airways reeglid.
    Nordic Aviation Group nõukogu esimehe Peeter Tohveri sõnul tuleb rõhutada, et Nordic Aviation on uus ja iseseisev ettevõte, mis ei ole Estonian Airi õigusjärglane. „Euroopa Liidu reeglid on väga karmid, mistõttu alustame täiesti puhtalt lehelt ja uue meeskonnaga. Valitsus on pannud loodud ettevõttele ülesandeks lendude jätkamise võrreldavas mahus eelmise operaatoriga. Oleme teinud selle nimel väga tõsist tööd ning oleme täna reisijate teenindamiseks valmis,“ sõnas Tohver.
    Nordic Aviationi juhatuse liikme Erik Sakkovi sõnul pöörab ettevõte algusest peale oma näo kohaliku kliendi poole. „Me soovime, et Eestimaa inimesed saaksid lennata Tallinnast kõikidesse olulistesse keskustesse, aga minimaalne positsioon, millest me täna lähtume, on Eesti rahvale harjumuspärase liinivõrgustiku tasemel opereerimine. Nordic Aviationi peamine eesmärk on Eesti kliendi rahulolu ja me pöördume käesolevaga kõigi Eestimaa elanike poole palvega, et alustavale ettevõttele antaks võimalus end tõestada,“ ütles Sakkov.
    „Praegune olukord on vaheetapp. Aja jooksul arendatakse Nordic Aviationi tegevuse baasilt välja uue brändiga meie oma uus rahvuslik lennundusettevõte. Neid plaane loodame lähemalt tutvustada järgmisel suvel,“ sõnas Sakkov. „Head reisijad, palun lennake meiega. Palun aidake meid uue lennufirma loomisel esimesest päevast alates, palun toetage meid ja ostke pileteid meie lendudele. Teie panus on ülioluline.“
    Nordic Aviation Group on asutatud 25. septembril 2015. Ettevõtte juhatuse liikmed on Jaan Tamm, Ahto Pärl ning Erik Sakkov. Nõukogusse kuuluvad Peeter Tohver, Katrin Rasmann, Toomas Haidak ja Toomas Uibo.
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Tehnoloogiasektor sügavas languses: Nvidia kaotas oma väärtusest kümnendiku
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.