Viimase nädala graafikutes leidsid kajastamist seagadused Arsenali keskuse ümber, väikeõlletootjate mured ja Rail Balticu võrdlus teiste transpodiliikidega.
- Rain Rosimannus koos abikaasaga eelmise aasta oktoobris Arsenali keskuse avamisel. Foto: Raul Mee
Eelmise aasta oktoobris, kui Põhja-Tallinnas avati Arsenali keskus, liikus avamispidustusel, pokaal käes, ringi ka Reformierakonna poliitik Rain Rosimannus. Nüüd tuli avalikuks, et Rosimannus on juba mõnda aega varjatult kuulunud keskuse omanike hulka. Keskuse krundiga kunagi tehtud müügitehing on hoidnud kogu selle nädala meediat ärevuses. Graafikus on näha, kuidas Arsenali keskuse saaga arenes.
Väikeõlletootjad sõlmisid riigiga pooliku diili
Ehkki väikeõlletootjatele mõeldud aktsiisisoodustuse määra kahekordistati, on see endiselt mitu korda väiksem kui Soome või Läti analoog ning seab sellega väikepruulikodade arengule piiri. Vaata, miks maksab väiketootja õllepudel poes palju rohkem kui suurtootja oma.
Suur võidusõit: kes jõuab esimesena Berliini?
Oletame, et Rail Baltic on valmis ehitatud ja sõita saab koguni nii Pärnu kui ka Tartu kaudu. Kui tahaksime reisida Berliini või vedada sinna kaupa, siis mis transpordivahendiga oleks seda kõige mõistlikum teha? Interaktiivne graafik aitab sellele küsimusele vastata.
Seotud lood
Tänapäeval ei räägita videokaameratest enam ainult objektide turvalisuse tagamise kontekstis. Tehnoloogia kiire areng on muutnud videovalve lahendused mitmekülgseteks tööriistadeks, mis pakuvad palju enamat kui pelgalt valvet.