Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Nädal graafikutes: tulevärk Arsenalis ja kiiresti Berliini
Rain Rosimannus koos abikaasaga eelmise aasta oktoobris Arsenali keskuse avamisel.Foto: Raul Mee
Viimase nädala graafikutes leidsid kajastamist seagadused Arsenali keskuse ümber, väikeõlletootjate mured ja Rail Balticu võrdlus teiste transpodiliikidega.
Eelmise aasta oktoobris, kui Põhja-Tallinnas avati Arsenali keskus, liikus avamispidustusel, pokaal käes, ringi ka Reformierakonna poliitik Rain Rosimannus. Nüüd tuli avalikuks, et Rosimannus on juba mõnda aega varjatult kuulunud keskuse omanike hulka. Keskuse krundiga kunagi tehtud müügitehing on hoidnud kogu selle nädala meediat ärevuses. Graafikus on näha, kuidas Arsenali keskuse saaga arenes.
Väikeõlletootjad sõlmisid riigiga pooliku diili
Ehkki väikeõlletootjatele mõeldud aktsiisisoodustuse määra kahekordistati, on see endiselt mitu korda väiksem kui Soome või Läti analoog ning seab sellega väikepruulikodade arengule piiri. Vaata, miks maksab väiketootja õllepudel poes palju rohkem kui suurtootja oma.
Suur võidusõit: kes jõuab esimesena Berliini?
Oletame, et Rail Baltic on valmis ehitatud ja sõita saab koguni nii Pärnu kui ka Tartu kaudu. Kui tahaksime reisida Berliini või vedada sinna kaupa, siis mis transpordivahendiga oleks seda kõige mõistlikum teha? Interaktiivne graafik aitab sellele küsimusele vastata.