Kui Eestis kasvas jaekäive 8,1 protsenti, siis Kaubamajal õnnestus kasvada 8,8%. Kõige kiirem oli autode müük ligi 21 protsentiga. Aastaga sõlmiti uudis diilerlepinguid, näiteks Eestis Peugeot’de ning Lätis Škodade edasimüügiks. Supermarketikett kasvas 8 protsenti ning avati 5 uut kauplust. Sain teada, et sel aastal on kavas avada veel kaks Selverit.
Jalatsikaubanduse müügitulu jätkab aga langust, ulatudes möödunud aastal 14 protsendini. Eelmisel aastal sulges uksed 7 kingakauplust. Puusepp märkis, et marginaalide kasvatamise nimel töö käib, kuid selleks on veel palju teha.
Sellelt aastalt ootab Kaubamaja suurt kasvu turvateenuste segmendist, kus praegu on klientideks kaubandusettevõtted ning välis- ja kaitseministeerium.
Samuti kinnitati koosolekul Kaubamaja senise ajaloo suurim dividend, 0,69 eurot aktsia kohta.
E-selver jätab soovida
Kaubamaja aadressil tehti ka kriitikat. Üks aktsionär, kes teeb enda nädalaoste läbi e-selveri, on oma jutu järgi korduvalt 4-5 tootest ilma jäänud, ning talle polevat sellest ka teada antud ega asendust pakutud. Puusepp tõdes, et selles vallas tõesti probleeme on, kuid aasta jooksul loodetakse tublisti kvaliteeti parandada - kui valmib e-selveri ladu, mille ehitus praegu käib.
Veel tunti huvi hiljutiste partnerkaardi numbrite kohta ja uuriti, kas hiljutine alkoholiralli on müüki mõjutanud. Puusepp tõdes, et alkoholi ja sellega kaasnevate toodete müük on läinud aastal oluliselt langenud.
Veel huvitas aktsionäre, millal algab uue hoone ehitus ning kas see toob dividendipoliitikasse muutusi. „Kõige varem aastal 2020, aga see võib olla ka hiljem,“ vastas Puusepp ehituse alguse kohta ja lisas, et arendusplaanide ja investeeringute puhul on eesmärk, et need kuidagi dividendimakseid ei mõjutaks.