Kuidas Erik Sakkov pani Hanschmidti piima joonistama

05. aprill 2018, 10:25
Erik Sakkov Password 2018 laval
https://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20180405/NEWS/180409837/AR/0/AR-180409837.jpg

Aasta oli 1997 ja Erik Sakkov oli Ühispanga reklaamidirektor. „Minu juurde jookseb Ühispanga juhatuse esimees Ain Hanschmidt ja teatab: jama on, meie kõige tähtsamal kliendil on sünnipäev - mine too talle kingitus ja eelarve on piiramatu." Mida Sakkov teeb?

Erik Sakkov rääkis Eesti suurimal turunduskonverentsil Password 2018, kuidas teha turundust, mis muutub osaks kultuurist. Avaldame Erik Sakkovi ettekande videona täismahus. 

Sakkov alustas ettekannet meenutusega 1997. aastast, kui ta oli Eesti Ühispanga reklaamidirektor.

„Minu juurde jookseb Ühispanga juhatuse esimees Ain Hanschmidt ja teatab: jama on, meie kõige tähtsamal kliendil on sünnipäev - mine too talle kingitus ja eelarve on piiramatu. Läksin siis šoppama ja mul kulus 17 krooni 20 senti, see on praegu veidi üle 1 euro. See oli lõpuks kõige popim kingitus, kuigi sinna tassiti skulptuure ja värke kokku, sest ikkagi väga tähtis mees. Ja meie Ain läks 17 krooni maksva kingitusega,“ kirjeldas Sakkov. 

Mis see siis oli? „Ma ostsin raami ja valge paberi. Pliiats oli meil omal olemas. Ja Ain joonistas talle piima ning kirjutas oma nime juurde. See kingitus käib selle mehega siiani kaasas ja ta räägib ikka, et kujutage ette, Ain joonistas mulle piima,“ jutustas Sakkov.

Nordea Kontserdimajas pärjati Password 2018 galal ka möödunud aasta parimaid turundus- ja meediategusid. Seekordsed võitjad olid ettevõtmised, mis tegid Eesti elu paremaks. Turundustegu 2017 grand prix läks Coop Panga lansseerijatele, nende hulka kuulusid Coop Panga turundusjuht Tiina Tali, loovagentuur Optimist, PR-agentuur Agenda PR ja meediaagentuur Initiative. 

Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
05. April 2018, 10:25

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris Hetkel eetris

Äripäeva raadio viimased saated

Kõiki viimased raadio saated
Otsi:

Ava täpsem otsing