Äripäev • 5 aprill 2018
Jaga lugu:

Kuidas Erik Sakkov pani Hanschmidti piima joonistama

Erik Sakkov Password 2018 laval
Erik Sakkov Password 2018 laval  Foto: Marko Mumm

Aasta oli 1997 ja Erik Sakkov oli Ühispanga reklaamidirektor. „Minu juurde jookseb Ühispanga juhatuse esimees Ain Hanschmidt ja teatab: jama on, meie kõige tähtsamal kliendil on sünnipäev - mine too talle kingitus ja eelarve on piiramatu." Mida Sakkov teeb?

Erik Sakkov rääkis Eesti suurimal turunduskonverentsil Password 2018, kuidas teha turundust, mis muutub osaks kultuurist. Avaldame Erik Sakkovi ettekande videona täismahus. 

Sakkov alustas ettekannet meenutusega 1997. aastast, kui ta oli Eesti Ühispanga reklaamidirektor.

Tartu LV Kultuuriosakond, Tartu Muusikapäevade peakorraldaja 1989–1991

Tartu Noortemaja Sõprus direktor 1991–1993

RUNO Managementi juhataja 1992–1994

AS IS Music Trading, osakonna juhataja 1993–1995

AS Alexela Entertainment, peadirektori asetäitja 1995–1996

AS Eesti Ühispank, reklaamidirektor 1996–1999

AS Tallinna Sadam, turundusdirektor 1999–2005

AS NT Marine, juhatuse esimees 2005–2008

AS Tallinna Lennujaam, juhatuse liige 2009–2015

AS Nordic Aviation Group (Nordica), juhatuse liige 2015–2016

OÜ Vikerkasko, konsultant alates 2016

Sakkovil on oma ettevõte, mis pakub turundusteenust, konsultatsiooni ja ideede genereerimist ning ta on ka World Clean Up Day 15.09.2018 eestvedaja

„Minu juurde jookseb Ühispanga juhatuse esimees Ain Hanschmidt ja teatab: jama on, meie kõige tähtsamal kliendil on sünnipäev - mine too talle kingitus ja eelarve on piiramatu. Läksin siis šoppama ja mul kulus 17 krooni 20 senti, see on praegu veidi üle 1 euro. See oli lõpuks kõige popim kingitus, kuigi sinna tassiti skulptuure ja värke kokku, sest ikkagi väga tähtis mees. Ja meie Ain läks 17 krooni maksva kingitusega,“ kirjeldas Sakkov. 

Mis see siis oli? „Ma ostsin raami ja valge paberi. Pliiats oli meil omal olemas. Ja Ain joonistas talle piima ning kirjutas oma nime juurde. See kingitus käib selle mehega siiani kaasas ja ta räägib ikka, et kujutage ette, Ain joonistas mulle piima,“ jutustas Sakkov.

Nordea Kontserdimajas pärjati Password 2018 galal ka möödunud aasta parimaid turundus- ja meediategusid. Seekordsed võitjad olid ettevõtmised, mis tegid Eesti elu paremaks. Turundustegu 2017 grand prix läks Coop Panga lansseerijatele, nende hulka kuulusid Coop Panga turundusjuht Tiina Tali, loovagentuur Optimist, PR-agentuur Agenda PR ja meediaagentuur Initiative. 

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt