• OMX Baltic−0,58%300,53
  • OMX Riga0,07%894
  • OMX Tallinn−0,35%2 073,78
  • OMX Vilnius0,04%1 201,54
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,22%8 804,28
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,64
  • OMX Baltic−0,58%300,53
  • OMX Riga0,07%894
  • OMX Tallinn−0,35%2 073,78
  • OMX Vilnius0,04%1 201,54
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,22%8 804,28
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,64
  • 04.06.18, 10:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kiirülevaade: Eesti, Läti ja Leedu eelistatuimad tootemargid

Aasta populaarsemate brändide küsitluses ei jõudnud Lätis esikümnesse ükski kohalik bränd, ning ka Eestis ja Leedus domineerisid ülemaailmsed tootemargid, selgub Kantar Emori uuringust.
Kiirülevaade: Eesti, Läti ja Leedu eelistatuimad tootemargid
  • Foto: PantherMedia/Scanpix
Balti riikides tehtud lemmikmarkide uuringust selgub, et Lätis on populaarseim Swedbank, Leedus Facebook ning Eestis Kalev, vahendas lätlaste Dienas Bizness küsitluse kokkuvõtet.
Eesti tänavune edetabel
KalevYouTubeERRSelverGoogleSwedbankFarmiTeliaMaximaFacebook
Viimased neli aastat on Lätis kõige tugevamini kanda kinnitanud Swedbanki bränd, kuid Laima, mis on lätlastel kaua olnud teisel-kolmandal kohal, ei jõudnud seekord esikümnessegi, kirjutab väljaanne. Erinevalt naabermaadest oli aga Läti tabelis rohkem tehnoloogiatooteid, näiteks Samsung, Apple ja Audi. Lätlased hindavad kõrgelt ka Nestet - samas näiteks ei pääsenud eestlastel ja leedulastel TOP 10sse ükski kütusemüüja.
Kõigis kolmes riigis jõudsid esikümnesse YouTube, Google ja Swedbank, samuti Maxima. Märkimisväärne on ka see, et kodumaine tootemark on esikohal vaid Eestis – selleks on magusatootja Kalev.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Igas riigis küsitleti vähemalt tuhandet inimest vanuses 15 kuni 74 aastat ning neile anti valikuks ja hindamiseks ette üle 150 brändinime.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 18 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele