• OMX Baltic0,52%274,36
  • OMX Riga0,2%881,87
  • OMX Tallinn0,51%1 738,13
  • OMX Vilnius0,54%1 040,03
  • S&P 5000,61%5 815,03
  • DOW 300,97%42 863,86
  • Nasdaq 0,33%18 342,94
  • FTSE 1000,19%8 253,65
  • Nikkei 2250,57%39 605,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,77
  • OMX Baltic0,52%274,36
  • OMX Riga0,2%881,87
  • OMX Tallinn0,51%1 738,13
  • OMX Vilnius0,54%1 040,03
  • S&P 5000,61%5 815,03
  • DOW 300,97%42 863,86
  • Nasdaq 0,33%18 342,94
  • FTSE 1000,19%8 253,65
  • Nikkei 2250,57%39 605,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,77
  • 10.04.19, 08:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kliendid rahata jätnud ärimehe juhtum aegus

Politsei uuris IKEA mööbliga klientidele külma teinud ärimees Juhan Kuuskemaa asja üle viie aasta, aga möödunud nädalal selgus, et Kuuskemaa pääseb karistusest kriminaalasja aegumise tõttu.
Kliendid rahata jätnud ärimehe juhtum aegus
  • Kliendid rahata jätnud ärimehe juhtum aegus Foto: Andras Kralla
65 inimest olid tellisid 2013. aasta augustist oktoobrini endale Juhan Kuuskemaa ettevõtte kaudu IKEAst mööblit, kuid jäid ilma nii kaubast kui ka rahast, kirjutab Eesti Ekspress.
Kuhu kadus üle 35 000 euro, jääb segaseks, peale selle on Kuuskemaal õigus nõuda kahjutasu elukohast lahkumise keelu tõttu.
Loe intervjuud Juhan Kuuskemaaga Eesti Ekspressist.
Äripäev kirjutas 2013. aasta augustis, et Soomest IKEA mööblit vahendav ettevõte Iexpress OÜ sattus tarbijakaitseameti musta nimekirja. Ettevõtte juhi sõnul ei tegele nad petturlusega ja ebameeldiv olukord tekkis infosulu tõttu firmas.
Ameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna spetsialisti Epp Joala sõnul ei tarninud kaupleja tellitud kaupa kokkulepitud tähtajaks. “Tarbijate pöördumistele ettevõte ei vastanud või ei suutnud vastustes anda konkreetseid lepingu täitmise aegu,” sõnas ta. Samuti kaebas üks ostja, et ette­võte ei tagastanud tarbijale raha, kui ilmnes, et tellimuse täitmine pole võimalik või kui tarbija oli tarnetähtaja ületamise tõttu taganemisavalduse teinud, lisas Joala.
Ettevõtte juht Juhan Kuuskemaa tunnistas toona probleemi. “Paljuski oli tegemist meie ettevõtte sisese infosuluga,” lausus ta. Tema sõnul viibis ettevõtte juhtkond probleemide tekkimise ajal puhkusel ega saanud kaebusi operatiivselt lahendada.
Sama aasta septembris vabastas tarbijakaitse ettevõtte mustast nimekirjast. "Nüüd on see seljataga ning meie ühe kogemuse võrra targemad ning seeläbi ka paremad,“ võttis Kuuskemaa õppetunni kokku.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.24, 08:00
Pühademüügid on tulemas. Kuidas vähendada e-poe kulusid?
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele