• OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • 17.04.19, 12:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Euroopa autoturg võttis käigu välja

Täna avaldatud statistikast selgub, et märtsis kukkus Euroopa automüük juba seitsmendat kuud järjest, vahendab Bloomberg.
Volkswagen
  • Volkswagen
  • Foto: Reuters/Scanpix
Uute autode registreerimine kukkus märtsis 3,6%, 1,77 miljoni autoni. Itaalia näitajad kukkusid enim, 10%. Ka Hispaanias on uute autode registreerimine vähenenud.
Autotootjatele on tegu eriti halva uudisega, arvestades, et aina enam raha panustatakse elektriautode tootmisse. Samas pakuvad autotootjatele leevendust Hiina müüginumbrid, mis tõusid esimeses kvartalis oodatust rohkem. Eriti suurt kasu saab Hinna rallivast autoturust Volkswagen, kes müüb 40% autodest just seal.
Konsultatsioonifirma EY ütles, et lähikuudel pole Euroopa autoturul paranemist märgata, sest Euroopa majanduse väljavaade on muutumas ebakindlamaks, teadmatust lisab Brexit. Mööda ei saa vaadata ka poliitilistest riskidest, teatas EY.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele