Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Coop ja Selver valitsevad kaubandust, Maximal on oht kliente kaotada
Coop on Eesti suurima turujõuga jaekett, kuid Selver püsib tihedalt kannul tänu heale brändile, selgus Kantar Emor uuringuga.
Kõige eelistatum toidukaupade veebipood on Kantar Emori uuringu järgi e-Selver.
Foto: Andras Kralla
Turujõud näitab ostukorvi jaotust erinevate jaekettide vahel ja sõltub oluliselt müügivõrgustiku laiusest. Võttes lisaks arvesse emotsionaalset sidet poe ja klientide vahel ehk brändijõudu, tõuseb Coopi kõrvale ka Selver. Kantar Emori ostukäitumise eksperdi Kersten Jõgi sõnul on need tugevaima brändijõuga jaeketid.
Kuidas saavad ettevõtted teha teadlasi kaasates hüppe uuele tasemele, sellest tuleb juttu värskes Äripäeva raadio sisuturundussaates. Kogemuslugusid jagavad kosmosettevõte ja biopõhiste ehitusmaterjalide valmistaja.