• OMX Baltic−0,62%299,53
  • OMX Riga−0,26%865,75
  • OMX Tallinn−0,07%1 960,1
  • OMX Vilnius−0,13%1 170,71
  • S&P 5000,00%5 525,21
  • DOW 300,00%40 113,5
  • Nasdaq 1,26%17 382,94
  • FTSE 1000,3%8 440,17
  • Nikkei 2250,38%35 839,99
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%93,57
  • OMX Baltic−0,62%299,53
  • OMX Riga−0,26%865,75
  • OMX Tallinn−0,07%1 960,1
  • OMX Vilnius−0,13%1 170,71
  • S&P 5000,00%5 525,21
  • DOW 300,00%40 113,5
  • Nasdaq 1,26%17 382,94
  • FTSE 1000,3%8 440,17
  • Nikkei 2250,38%35 839,99
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%93,57
  • 25.11.19, 11:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Majandusministeerium uurib transpordi ühendameti kasu

Järgmise aasta märtsiks viib majandus- ja kommunikatsiooniministeerium koos ministeeriumi haldusalas oleva nelja ametiga läbi analüüsi, et selgitada välja, millist kasu tooks transpordivaldkonna ametite funktsioonide ühendamine.
Majandusminister Taavi Aasa sõnul saab kevadeks selgeks, kas ühendameti loomine parandab transpordi teenuseid või mitte.
  • Majandusminister Taavi Aasa sõnul saab kevadeks selgeks, kas ühendameti loomine parandab transpordi teenuseid või mitte.
  • Foto: Liis Treimann
Majandusministeerium moodustas koos maanteeameti, veeteede ameti, lennuameti ning tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve ametiga juhtkomisjoni, et teha analüüs ja luua tegevuskava transpordi ühendametite loomiseks. Analüüs lähtub võimalusest luua praeguse nelja ameti asemel kaks, kus üks tegeleks transpordiliikide ülese planeerimise ja investeeringutega ning teine järelevalvega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.04.25, 12:52
Kui äri vajab teadust – Eesti ettevõtted avavad teaduskoostöö köögipoole
„See algas vajadusest. Meil oli materjal, aga me ei teadnud veel, mida see pikas plaanis suudab,” meenutab Karl Pärtel, tuleviku ehitusmaterjali tootev Myceeni kaasasutaja. Sarnase tee läbis ka kaugseirega tegelev ettevõte KappaZeta, kes soovis paremini modelleerida metsamahu ja -kõrguse hindamist satelliidifotodest tulenevast informatsioonist. Mõlemal juhul oli lahenduseks kaasata oma meeskonda ülikoolist teadlased. Mitte konsultatsiooniks, vaid väljundipõhiseks koostööks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele