• OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,07%6 610,52
  • DOW 30−0,25%45 768,36
  • Nasdaq −0,03%22 342,83
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,73
  • OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,07%6 610,52
  • DOW 30−0,25%45 768,36
  • Nasdaq −0,03%22 342,83
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,73
  • 12.09.20, 08:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Väike joogitootja turuliidrist: see pole päris, mida nad teevad!

Kokteilijookide turg kasvab jõudsasti, kuid seda enamasti ekspordi arvelt. Näiteks on turuliidri A. le Coqi eksport viimastel kuudel valmiskokteilide pärast kasvanud mitukümmend protsenti. Konkurent Punch Drinks andis aga A. le Coqi toodetele hävitava hinnangu.
Valmiskokteilide tootja Punch Drinks pole küll turuliider, kuid ettevõtte üks asutaja Kristjan-Walter Kask ütleb kindlalt, et tegelikult neile konkurenti Eestis pole.
  • Valmiskokteilide tootja Punch Drinks pole küll turuliider, kuid ettevõtte üks asutaja Kristjan-Walter Kask ütleb kindlalt, et tegelikult neile konkurenti Eestis pole.
  • Foto: Liis Treimann
Hetkel on Eestis jaekettides müüdavatest kokteilijookidest selge turuliider A. le Coq oma Mojito, Cuba Libre, Pina Colada ja Spritziga. Ettevõtte juht Tarmo Noop sõnas, et enamik valmiskokteile eksporti. “Ekspordis läheb meil väga-väga hästi, tippkuudel müüme sadu merekonteinereid kuus,” ütles ta. Viimase seitsme kuu jooksul on A. le Coqi eksport Noobi sõnul kasvanud 57%.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.09.25, 11:26
Tervisekindlustus annab tööandjale kätte trumpkaardi
Tervisekindlustus ei ole enam pelgalt hüve – see on muutumas tööandja konkurentsieeliseks, mida ootavad nii noored spetsialistid kui ka kogenud töötajad. Mida tervisekindlustus tegelikult katab, kuidas on töötajate ootused viimastel aastatel muutunud ja kuidas see kõik mõjutab tööandja brändi?

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele