Selleks, et suurendada müüki, pole mõtet klientidelt küsida, mida nad soovivad – nad ei räägi teile tõtt, rääkis Delovõje Vedomosti ärifoorumil teenusedisaini agentuuri Rethink asutaja Jana Kukk.

- Teenusedisaini agentuuri Rethink asutaja Jana Kukk.
- Foto: Stanislav Usov
„Kui minna mõnda ettevõttesse ja küsida: „Mida teha?“, siis võib saada palju erinevaid vastuseid. Tunniajase ajurünnakuga võib saada ülesandeid, mida jaguks 10–15 aasta peale. Väljakutse pole selles, kuidas ideid koguda, vaid selles, kuidas valida kõige paremini töötavad ideed, ” rääkis Kukk.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Suurärimees Oleg Ossinovski ütles Delovõje Vedomosti korraldatud ärifoorumil, et riik sekkub sinna, kuhu pole vaja, segab normaalset konkurentsi ja turumajandust.
Restoranide Moon, Kolm Sibulat, Mantel & Korsten kaasomanik Roman Zaštšerinski rääkis Delovõje Vedomosti korraldatud ärifoorumil, kuidas koroonakriis tema paikapandud elu pea peale keeras ja kuidas tema muutis oma restoranide tööd.
Viimastel aastatel on digitaalne rahandus kogenud enneolematut kasvu, muutes krüptovaluutad üha olulisemaks osaks globaalsest finantssüsteemist. Kuigi esimesed valuutavormid pärinevad tuhandete aastate tagant, on tänaseks paberraha kõrvale kerkinud füüsiliselt mitte eksisteeriv digitaalne raha, mis pakub traditsioonilisele finantssüsteemile alternatiive. See areng on toonud kaasa uued väljakutsed ja võimalused nii üksikisikutele, ettevõtetele kui ka riikidele, kes peavad kohandama oma raamatupidamis- ja maksusüsteeme ning looma uusi regulatsioone.