• OMX Baltic0,05%308,63
  • OMX Riga−0,03%870,55
  • OMX Tallinn−0,02%2 049,44
  • OMX Vilnius−0,19%1 208,15
  • S&P 500−0,19%5 929,36
  • DOW 30−0,82%42 329,05
  • Nasdaq 0,37%19 214,28
  • FTSE 1000,06%8 786,46
  • Nikkei 225−0,61%37 298,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,55
  • OMX Baltic0,05%308,63
  • OMX Riga−0,03%870,55
  • OMX Tallinn−0,02%2 049,44
  • OMX Vilnius−0,19%1 208,15
  • S&P 500−0,19%5 929,36
  • DOW 30−0,82%42 329,05
  • Nasdaq 0,37%19 214,28
  • FTSE 1000,06%8 786,46
  • Nikkei 225−0,61%37 298,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,55
  • 30.10.21, 08:51

Eestis võib nüüd osta Hiina elektrimaasturi. Aga kas peaks?

Täiselektriline linnamaastur DFSK Seres 3 pole naeruväärne nagu varasemad Hiina autod, ent küündib tuntud tegijatega ühele pulgale peamiselt hinna poolest.
DFSK Seres 3 suhteliselt pikk nina ja suur iluvõre reedavad asjatundlikumale pilgule, et too auto pole kohe alguses täiselektriliseks loodud. Koduturul kannab bensiinimootoriga versioon nime Dongfeng Fengon 500. Elektrikal asub kapoti all elektriajam, veavad esirattad.
  • DFSK Seres 3 suhteliselt pikk nina ja suur iluvõre reedavad asjatundlikumale pilgule, et too auto pole kohe alguses täiselektriliseks loodud. Koduturul kannab bensiinimootoriga versioon nime Dongfeng Fengon 500. Elektrikal asub kapoti all elektriajam, veavad esirattad.
  • Foto: Karl-Eduard Salumäe
Ma võinuks vanduda, et Seres 3 sõitjateruum lõhnab nagu kummikupood. Esindusest minema vuhisedes ninna tunginud kibe hõng oli tavapärasest uue auto lehast märksa häirivam ega kadunud 35 minuti jooksul kuhugi.

Seotud lood

Uudised
  • 21.10.21, 08:00
Aasta auto finalistid: elektriautode paremik peab laetud lahingut, aga fossiilikad võivad üllatada
Eesti aasta auto valimise lõppkuuikust leiab nii kaks kõva konkurenti eesrindlike elektri-pereautode seas kui ka odavaima uue auto. Võitja otsustavasse žüriisse kuulub teiste hulgas Äripäeva ajakirjanik.
Suur lugu
  • 28.09.21, 13:00
Arvustus. Oivaline Alpine näitab autode rasvumise probleemi suurust
Hingestatud sõit Alpine A110 roolis paneb naeratama sama laialt nagu sulgkerge kassipoja hellalt hüpitamine. Annaks autode jumal, et niisuguseid neljarattalisi tehtaks ka tulevikus.
  • ST
Sisuturundus
  • 21.05.25, 11:26
Juht peaks muretsema, kui kõik mõtlevad samamoodi
Ericsson Eesti juht Sirli Männiksaar usub, et mitmekesisus tiimis ei ole pelgalt iluasi, vaid hädavajalik, et otsused ei sünniks kitsa vaatevälja põhjal.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele