• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • 04.01.25, 12:45

Nutipotifirma kahjum jätkas kasvamist

Möödunud majandusaasta tõi nutipotiettevõttele Click & Grow kahaneva käibe ja paisuva kahjumi.
Click & Grow jätkas kahjumis.
  • Click & Grow jätkas kahjumis. Foto: Andras Kralla/Äripäev
Mullu ehk 2024. aasta juuni lõpuga lõppenud majandusaastal teenis Click & Grow 10 miljonit eurot käivet ning oli 2,3 miljoni euroga ärikahjumis. Sellele eelneval majandusaastal oli firma käive 15 miljonit ning ärikahjum 1,3 miljonit eurot, seisab Infopanka laekunud aruandes.

Seotud lood

Uudised
  • 20.02.24, 11:23
Nutipotifirma vajus sügavamale kahjumisse
Nutipotifirma Click & Grow käive jäi viimasel majandusaastal väiksemaks, ärikahjum aga enam kui kahekordistus.
Saated
  • 04.10.23, 08:15
Click & Grow kaasab üle mitme aasta taas raha
Välistatud pole börsile minek
Nutipotte valmistav Click & Grow kaasab 4 miljonit eurot, oodates panust ka kogukonnalt USA ühisrahastusplatvormil Wefunder, ütles Click & Grow' juhatuse liige ja tegevjuht Mart Tõevere.
Majandustulemused
  • 10.01.23, 17:58
Laopuhvrit kasvatanud Click & Grow vajus kahjumisse
Koroonakriisis õitsenud nutipotiäri Click & Grow vajus juunis lõppenud majandusaastal enam kui poole miljoni euroga kahjumisse.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele