• Jaga lugu:

    Hea on olla hea

    Heily AavikFoto: Erakogu

    Vastutustundlikel ettevõtetel on truumad kliendid, kirjutab La Ecwadori juht Heily Aavik.

    Nooremat generatsiooni kõnetab teadlikkus, avatus ja vastutustundlikkus. Nn lumehelbekeste põlvkond mõjutab oma väärtushinnangute kaudu otseselt turundajate plaane. Ainult imagoreklaami või allahindluskampaaniaga enam edu ei saavuta.
    Ettevõtte sotsiaalse vastutustunde uuringud (Cone/Echo CSR Research, 2012) näitavad, et 94% inimestest valib samaväärse hinna ja kvaliteediga brändidest selle, mis seostub mõne hea või õilsa eesmärgiga.
     
    Olla vastutustundlik tähendab ettevõttele ajakulu ja võtab ära osa kasumist, ometi peavad  edukad ülemaailmsed suurettevõtted seda tähtsaks. Põhjus on lihtne: see, kas ollakse eetilised või mitte, mõjutab oluliselt kliendi lojaalsust ja seeläbi ettevõtte rahakotti.
    Väärtushinnangud annavad brändile identiteedi ja eristavad teda konkurentidest. Kui need väärtused kattuvad tarbija omaga, on kliendisuhet keerukas lõhkuda. Kiire kasumijahi asemel on rõhuasetus nihkunud ühiskondliku vastutustunde suunas ja omale targa kliendi koolitamisele.
    Kui ettevõte tarbijale midagi lubab, siis tuleb seda ka teha. Tänapäeva maailmas muutub kiiresti nähtavaks ka see, mis toimub eesriide taga. Nähtavaks saab nii oma kogukonna toetamine kui ka keskkonna saastamine. Brändi visuaalne ja sisuline kuvand peavad kattuma, vastasel korral riskitakse mainekahjuga. Ausus, ka võimalike riskide kommunikeerimine, tekitab kindlustunnet ja sümpaatiat. See ei too alati kiiret kasu, aga pikemas perspektiivis võidab turundus, mis lähtub muutuva maailma väärtushinnangutest.
    Vastutustundlik turundus suurendab brändi väärtust ja mainet; klient on ettevõttega väärtuste põhiselt seotud, seetõttu lojaalsem; töötajad on ettevõttega paremini suhestatud; ettevõtte tegevus on tulemuslikum; riskid vähenevad ja ettevõte on edukas. Seega: hea olla on hea!
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Rasmus Pikkani: ärme investeeri nii, nagu homset ei oleks
Jätkusuutlikule investeerimisele ja pensionifondidele mõtlevad inimesed peaksid lähtuma ennekõike soovist aidata luua endale ning oma järeltulijatele paremat tulevikku, mitte üksnes ahvatlusest haarata kinni järjekordsest uuest ja tulusast investeerimistrendist, kirjutab Luminori Baltikumi pensioniüksuse juht Rasmus Pikkani.
Jätkusuutlikule investeerimisele ja pensionifondidele mõtlevad inimesed peaksid lähtuma ennekõike soovist aidata luua endale ning oma järeltulijatele paremat tulevikku, mitte üksnes ahvatlusest haarata kinni järjekordsest uuest ja tulusast investeerimistrendist, kirjutab Luminori Baltikumi pensioniüksuse juht Rasmus Pikkani.
Tesla ületas prognoose
Peale börsi sulgumist avaldas teise kvartali majandustulemused elektriautonduse lipulaev Tesla, kes ületas analüütikute ootusi, vahendab Yahoo Finance.
Peale börsi sulgumist avaldas teise kvartali majandustulemused elektriautonduse lipulaev Tesla, kes ületas analüütikute ootusi, vahendab Yahoo Finance.
Raadiohommikus: Tesla teise kvartali tulemustest, Ööd Mirror Houses investeeringust ja e-kaubanduse rekordaastast
Peegelmaju tootev Ööd Grupp sai investeeringu rahvusvahelisest investeerimisfirmalt BBox, et oma tegevust laiendada. Stuudios on külas Öödi üks asutajatest Andreas Tiik, räägime temaga ettevõtte tulevikuplaanidest.
Peegelmaju tootev Ööd Grupp sai investeeringu rahvusvahelisest investeerimisfirmalt BBox, et oma tegevust laiendada. Stuudios on külas Öödi üks asutajatest Andreas Tiik, räägime temaga ettevõtte tulevikuplaanidest.
Automüüjad vaatavad elektrikaubikute käsule altkulmu Lisakulu lööks otse tarbija rahakotti
Kohalikud automüüjad vaatavad kõhklusega kliimaleppele punktile, mille järgi peaks ka kaubaveoks kasutama elektri jõul liikuvaid sõidukeid. See tähendaks nende hinnangul järeleandmisi sõidu pikkuses ja koorma raskuses, aga tõstaks ka veetava kauba hinda.
Kohalikud automüüjad vaatavad kõhklusega kliimaleppele punktile, mille järgi peaks ka kaubaveoks kasutama elektri jõul liikuvaid sõidukeid. See tähendaks nende hinnangul järeleandmisi sõidu pikkuses ja koorma raskuses, aga tõstaks ka veetava kauba hinda.