• OMX Baltic−0,7%301,39
  • OMX Riga−0,19%888,55
  • OMX Tallinn−0,66%2 057,17
  • OMX Vilnius0,03%1 194,48
  • S&P 5000,94%6 033,11
  • DOW 300,75%42 515,09
  • Nasdaq 1,52%19 701,21
  • FTSE 1000,28%8 875,22
  • Nikkei 2250,54%38 517,54
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,79
  • OMX Baltic−0,7%301,39
  • OMX Riga−0,19%888,55
  • OMX Tallinn−0,66%2 057,17
  • OMX Vilnius0,03%1 194,48
  • S&P 5000,94%6 033,11
  • DOW 300,75%42 515,09
  • Nasdaq 1,52%19 701,21
  • FTSE 1000,28%8 875,22
  • Nikkei 2250,54%38 517,54
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,79
  • 20.03.20, 14:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tarmo Soomere: mida räägivad tummad faktid kriisijärgsest homsest?

Tsivilisatsioon meile harjumuspärasel kujul jääb praeguse kriisi järel suurelt jaolt püsima; samas pole selge, mis on selle hind, milline on uus tasakaal ja kui kaua kulub selle tekkimiseks, kirjutab Teaduste Akadeemia president Tarmo Soomere Äripäeva essees.
Tarmo Soomere.
  • Tarmo Soomere.
  • Foto: Liis Treimann
Igal järgmisel hommikul on maailm teistsugune kui eelmisel. Ainult et enamasti on muutused nii väikesed, et neid lihtsalt ei taju. Ka siis, sel puhul, kui mineviku muutusi hiljem meenutame. Ikka tundub, et siis oli aeg justkui nagu lühem ja sündmused mingis mõttes loogiliselt reas. Päevade pikkus ja inimeste emotsioonide sügavus ei ole aga arvestataval määral muutunud. Nõuab siiski väga head vaatlejat või dokumentalisti, et möödunud sündmused ja nende sees olnud inimeste emotsioonid uuesti elavaks teha.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.06.25, 13:29
Suurfirmade ja idufirmade koostöö: strateegiline vajadus, mitte PR-projekt
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele