Eestis valitseb suhtumine, et õige ettevõte on see, millel on suur tootmine ja palju töötajaid. Tegelikult on paljud sellised firmad lihtsa allhanketöö tegijad, kelle aeg hakkab ümber saama, kirjutab OÜ Corpowear omanik ja juht Taavi Sepp.
Kui mõni välismaine tööstuskontsern avab Eestis tootmisüksuse, saadab uudist reeglina poliitikute ja avalikkuse kiidulaul. Kui vaatame EASi kodulehte, on lõviosa toetustest mõeldud tööstusfirmadele, kes midagi kohapeal toodavad. Kui jagatakse aasta parimate ettevõtete auhindu, on nemad jällegi esirinnas.
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.