Sisepõlemismootoriga sõidukite vähendamiseks tuleb kiiresti ära otsustada, millisesse alternatiivkütusesse ja millal Eesti panustab, kirjutab Circle K Eesti mootorikütuste müügidirektor Raimo Vahtrik.

- Vesinikauto tankimine.
- Foto: Reuters/Scanpix
Uude koalitsioonileppesse on sisse kirjutatud, et riik panustab nii elektri-, gaasi- kui ka vesinikutaristu arendamisse, kuigi investeerida kõikjale kohe ja natukesehaaval ei ole otstarbekas ning investeerimisplaan vajaks selget ajakava. Kõige kiiremaid tulemusi näeksime avaliku elektrilaadimistaristu arendamisel, sest enamik sõiduautotootjaid on võtnud suuna elektritranspordi arendamisele ja jätnud tagaplaanile gaasimootorid, rääkimata vesiniku läbimurdest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kestlik elustiil ei ole juhuslike väikeste valikute jada, vaid otsus – ja oma olemuselt maatriks. See on kui tihe võrgustik, kus iga lüli – üksikisik, ettevõte või riiklik regulaator – toetab teisi ja kujundab ühist tulevikku. Kui üks lüli jääb passiivseks, nõrgeneb kogu süsteem. Kui aga kõik liiguvad samas suunas, tekib ring, mis hoiab muutuse elus ja edasi viivana.