• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 599,91
  • DOW 300,47%45 973,98
  • Nasdaq −0,37%22 252,15
  • FTSE 1000,38%9 230,68
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,69
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 599,91
  • DOW 300,47%45 973,98
  • Nasdaq −0,37%22 252,15
  • FTSE 1000,38%9 230,68
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,69
  • 13.12.17, 09:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uus McLaren kannab vormelilegendi nime

F1 kultusliku piloodi Ayrton Senna järgi nime saanud sõidukil on, mida tõestada. Enne, kui lasta end hinnal oimetuks lüüa, võib teadmiseks võtta, et kui teile McLareni Wokingi vabrikust kõnet tulnud pole, ei saa isegi 750 000 naelsterlingi olemasolul sellest autost unistada, kirjutab autoveeb The Drive.
McLaren Senna
  • McLaren Senna
  • Foto: Mclaren
Põhinedes osaliselt 720Sil, on McLaren Sennat kirjeldatud kui ettevõtte tänavakõlbulikest sõidukitest kõige jäigema monokokk-kerega, olles samas oma 1198 kilogrammiga neist üks kergemaid.
Neljaliitrine kuivkarteriga M840TR V-8 mootor annab kahe turbo toel välja 789 hobujõudu ja koos kerge šassiiga on kaalu ja mootorivõimsuse suhe 598 hobujõudu tonni kohta - vaid üks hobujõud vähem kui hübriidajamiga Ferrari LaFerraril.
Meeletut jõudu ja väikest kaalu hoiab asfaldil hüdrauliline vedrustus ja suurejoonelise väljanägemisega aktiivne aerodünaamika. Kahest elemendist koosnev ja kõrgele taeva poole sirutuv antitiib, topeltdifuusor ja tohutu eesmine splitter hoiavad auto teel sõltumata sellest, mida juht masina elektrilis-hüdraulilise rooliga korda saadab.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Salongi kaunistab kas Alcantara või nahk ja sinna pääseb läbi omalaadsete tõusvate ja pöörduvate süsinikkiust uste. Pakiruumiks on panipaik kõrvalistuja selja taga ja sinna peaks mahtuma kiivripaar ühes tulekindlate sõiduülikondadega. Roolilt nuppe ei leia, on vaid labad, millega auto seitset käiku vahetada.
McLaren teatab, et auto eritab ka madalsagedusega heli, mis jõuab kabiini läbi mootoripatjade ja muudab sõitjateruumi helikookoniks.
Pidama saab masina süsinikkeraamiliste pidurite abil, mida McLaren nimetab kõige paremateks, mis sõiduautodel nähtud. Pirelli P Zero Trofeo R rehve kandvad veljed aga kinnituvad ringrajalt tuttava ainsa suure mutriga.
McLaren Senna
8 fotot
  • McLaren Senna
  • Foto: McLaren

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele