• Jaga lugu:

    VW uus lipulaev

    Volkswagen TouaregFoto: Volkswagen

    Pärast harjumuspärast kavandite ja eelvaadetega lehvitamist tõmbas Volkswagen viimaks Pekingis katte maha uuelt tehnoloogiast pakatavalt Touaregilt.

    Kolmanda põlvkonna Touareg peaks aitama Volkswagenil tihedal maasturiturul konkurentsivõimet hoida, kirjutab autoväljaanne Car.
    Väljast on sõiduk veidi teravamate joontega ja meenutab uut T-Roci ja T-Prime ideeautot. Suur samm edasi ilmneb aga interjööris. Uus sõitjateruum pakub uusi lisasid nagu Innovision Cockpit, mis maakeeli tähendab teistelt Volkswagenitelt tuttavat 12tollist digitaalset armatuurlauda ühes senisest suurema ekraaniga. Meelelahutus- ja infosüsteemi tippvariant uues Touaregis on lausa 15tollise läbimõõduga ja võtab armatuurlaual sisse domineeriva koha.
    Nagu arvata, ongi 15tolline Discover Premium infotainment-süsteem reisijate esimeseks sammuks uue auto juhtimis- ja mugavussüsteemide kasutamisel.
    Uue Touaregi sisemus näeb välja nagu peenem ja suurem versioon T-Rocist ning see saab kasu VW grupi uuest tehnoloogiast. Autol on uus rajahoidmisassistent, liiklushoiatused, kaldestabilisatsioon ja Audi-stiilis LED Matrix esituled.
    Aktiivne nelja ratta roolimine peaks tähendama ka krapsakamat juhtimiselamust. Viimast on CAR näinud ka uuel Porsche Cayenne'il, ja see on loogiline, sest eelmised Touaregi versioonid on kasutanud Porsche maasturi platvormi ja käiguosa. Lisaks paneb VW autoga kaasa ka soojustundilku öönägemissüsteemi ja head-up display - nii peaks Touareg kvaliteetmaasturite rahvastatud turul edukas olema.
    Järgides ilmselt pöördumatut trendi, on uus Touareg eelkäijast laiem ja pikem, pakkudes ka palju rohkem kaubaruumi - varasema 697 liitri asemel 810. Tänu konstruktsioonile, mis kasutab 48% alumiiniumi ja 52% kõrgtehnoloogilist terast, on masina kere 106 kg kergem.
    VW päästab Touaregi kõigepealt valla Hiinas, Euroopa kuupäevad pole veel teada, aga VW lubab Euroopa Liitu kõigepealt kaht V6 diiselmootorit 228 ja 282 hobujõuga. Hiljem ilmub välja ka 335hobujõuline V6 bensiinimootor ja 415hobujõuline turbodiisel.
    Foto: Volkswagen
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Neli põhjust, miks poliitikas läheb nüüd põnevaks
Keskerakonna esimees võib vahetuda, samal ajal kui EKRE pääseb paljudes omavalitsustes pumba juurde. Ning need pole ainsad põhjused, miks poliitikas tõotab väga huvitavaks minna, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Keskerakonna esimees võib vahetuda, samal ajal kui EKRE pääseb paljudes omavalitsustes pumba juurde. Ning need pole ainsad põhjused, miks poliitikas tõotab väga huvitavaks minna, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Suur rahahai: sõidame seina suunas
Legendaarne investor ja miljardär Carl Icahn ütles, et USA aktsiaturge ootavad pikaajaliselt suured raskused.
Legendaarne investor ja miljardär Carl Icahn ütles, et USA aktsiaturge ootavad pikaajaliselt suured raskused.
Tallinnas vaeb Kõlvart tulevast koalitsioonipartnerit
Suurematest linnadest ei ole võimalikke koalitsioonikõnelusi alustatud veel kõige suuremas – Tallinnas –, kus ainuvõimu kaotanud Keskerakonnal on valida isegi kolme partneri vahel.
Suurematest linnadest ei ole võimalikke koalitsioonikõnelusi alustatud veel kõige suuremas – Tallinnas –, kus ainuvõimu kaotanud Keskerakonnal on valida isegi kolme partneri vahel.
Euroopa Liit kaalub Valgevene vastu uusi sanktsioone
Euroopa Liit kaalub Valgevene vastu uute sanktsioonide kehtestamist, vahendab Reuters.
Euroopa Liit kaalub Valgevene vastu uute sanktsioonide kehtestamist, vahendab Reuters.