Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Autoturg künnab põhja
Autofirmade aktsiad on oma viimaste aastate hinnatipust 10–60 protsenti madalamal, mis on vähemalt osa aktsiaid teinud juba atraktiivsemaks. Uue investeeringuna soetas juulis Volkswageni aktsiaid näiteks LHV Maailma Aktsiad Fond.
Volkswagen on autotootjana muutunud investoritele taas huvitavaks, samuti näeb selles kasvupotentsiaali investor Toomas.
Foto: EPA
Erinevalt tipunaftast ehk naftatootmise kõrgpunktist, mis kuidagi kätte jõuda ei taha, on autonduse tipp käegakatsutav reaalsus. Ja selle autotootmise tipu järgse aja elavad üle need autofirmad, kes oskavad muganduda ja muutuda.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.