• OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • 14.04.19, 21:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Volkswagen läheb Hiinas Tesla vastu lahingusse

Saksamaa autotootja Volkswagen kavatseb ehitada täielikult elektril liikuva maasturi Hiina turu jaoks aastaks 2021, hakates konkureerima Tesla Model X autoga, kirjutab Reuters.
Volkswagen kavatseb järgmise 10 aastaga toota üle 22 miljoni elektriauto.
  • Volkswagen kavatseb järgmise 10 aastaga toota üle 22 miljoni elektriauto.
  • Foto: Reuters/Scanpix
Planeeritav maastur on Volkswageni värskeim käik agressiivses kasvustrateegias, et saada kasu Hiinas elektriautodele mõeldud eelistest.
Volkswagen esitles pühapäeval Shanghais oma elektrimaasturit I.D. Roomzz, milles on kolm rida istmeid ning mille sõiduulatus peaks küündima 450 kilomeetrini. Autotootja teatel peaks sõiduk suutma "neljandal tasemel sõita autonoomselt".
Volkswageni tegevjuht Herbert Diess ütles, et I.D. Roomzzist saab autotootja elektriautode lipulaev Hiinas. "Me kavatseme järgmise 10 aasta jooksul toota üle 22 miljoni elektriauto," selgitas Diess. Ta lisas, et umbes pooled Volkswageni inseneridest töötavad Hiina turu jaoks mõeldud toodete kallal.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Volkswageni tegevjuhi sõnul viiakse I.D. Roomzz lõpuks ka teistele turgudele peale Hiina.
Volkswageni kontserni teadus- ja arendustegevuse võimendamiseks on Volkswagen ja Audi otsustanud oma senised tegevused Hiinas ühendada.
Volkswageni kontserni elektriautod hakkavad põhinema ühel platvormil, millest vormitakse mudeleid ka grupi teiste brändide jaoks.
  • Volkswageni kontserni elektriautod hakkavad põhinema ühel platvormil, millest vormitakse mudeleid ka grupi teiste brändide jaoks.
  • Foto: EPA
Volkswageni brändi e-mobiilsuse juht Thomas Ulbrich lausus, et autotootja viib 2023. aastaks elektriautode tootmise 33 mudelini, kasutades Volkswageni grupi elektriautode platvormi (MEB), et ehitada elektriautosid Škoda, Seati, Audi ja Volkswageni brändile.
Ulbrichi sõnul muudab Volkswageni grupp oma 16 tehast üle maailma nii, et need võimaldaksid elektriautode masstootmist. Nendest kaheksa tehast hakkavad tootma Volkswageni sõidukeid.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 25 p 21 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele