• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • 29.03.24, 06:00

LHV suuromanik näeb majanduslanguse jõudmist Eesti tänavatele

Kaheksa kvartalit järjest kestnud majanduslangus hakkab jõudma Eesti inimeseni ning seda on näha ka tänaval ringi liikudes, nendib alaliselt Portugalis elav, kuid hetkel ajutiselt Eestis viibiv LHV Groupi kaasasutaja Andres Viisemann Äripäevale antud intervjuus.
LHV Groupi kaasasutaja Andres Viisemann tõdes Äripäevale antud intervjuus, et tajub majanduslanguse mõjusid isegi Eesti tänavatel ringi liikudes.
  • LHV Groupi kaasasutaja Andres Viisemann tõdes Äripäevale antud intervjuus, et tajub majanduslanguse mõjusid isegi Eesti tänavatel ringi liikudes. Foto: Andras Kralla
„Tallinnas ringi käies vaatan ikka, mis võrreldes eelmise korraga tänavapildis on muutunud. Kui eelmine kord siin käisin, jäi mulle silma, et inimestel oli energiat rohkem, siht olemas ja silmavaade selge, täna tundub pilt oluliselt vähem energiline,“ nentis Viisemann.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 29.02.24, 10:49
Andres Viisemann hoiatab: õhus on tehnoloogiamulli lõhkemise märgid
Nvidia ning USA suure seitsmiku hüppeline kallinemine viitab eelmise tehnoloogiamulli ajastule, mille tulemusena kaotasid toonased liidrid suure enamuse oma väärtusest, meenutas LHV suuromanik panga finantsportaalis.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele