• OMX Baltic−0,04%291,92
  • OMX Riga0,06%911,42
  • OMX Tallinn−0,18%1 893,21
  • OMX Vilnius0,15%1 263,21
  • S&P 5000,97%6 857,79
  • DOW 300,66%47 516,33
  • Nasdaq 1,55%23 565,51
  • FTSE 1000,13%9 657,91
  • Nikkei 2252,46%50 512,32
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,21
  • OMX Baltic−0,04%291,92
  • OMX Riga0,06%911,42
  • OMX Tallinn−0,18%1 893,21
  • OMX Vilnius0,15%1 263,21
  • S&P 5000,97%6 857,79
  • DOW 300,66%47 516,33
  • Nasdaq 1,55%23 565,51
  • FTSE 1000,13%9 657,91
  • Nikkei 2252,46%50 512,32
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,21
  • 15.07.20, 10:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vau, Ampler!

Mõista-mõista, kes võiks praegu nii arvata: “Kui see on kriis, siis sellises kriisis ma elada tahaksingi!” See on elektrijalgrattaid tootva Ampler Bikesi investor!
Ampler Bikesi asutaja Ardo Kaurit võib kasvava ettevõttega rahule jääda.
  • Ampler Bikesi asutaja Ardo Kaurit võib kasvava ettevõttega rahule jääda.
  • Foto: Raul Mee
Aga ega see järeldus kergelt tulnud. Koterdasin jälle mööda Funderbeami ringi ja uudistasin erinevate firmade raporteid. Amplerini jõudes sirvisin raporti läbi, panin kinni, läksin tegin kohvi ja mõtlesin, kuidas saab edulooks pidada 172 000eurost kvartalikäivet? Hea oli, et mõtlema jäin, sest otsustasin raporti igaks juhuks korraks veel lahti teha. Äkki mul jäi midagi märkamata?

Seotud lood

Saated
  • 09.07.20, 13:00
Särtsurataste tootja Ampler kasvab, gaas põhjas
Aprillis miljonieurose kuukäibe saavutanud elektrirataste tootja Ampler Bikes juht Ardo Kaurit ütles intervjuus, et nende äri on kriisikindel.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.09.25, 18:39
Meretransport kui strateegiline valik: MSC lähimereteenused aitavad kulusid optimeerida ja toetavad jätkusuutlikkust
Kui seni on harjumuspäraselt kaubavedudeks kasutatud maanteeveokeid ning maismaad, vaatab üha rohkem ettevõtteid mere suunas. Üheks suurimaks mõjutajaks selles vallas on Mediterranean Shipping Company (MSC), maailma suurim konteinerveoettevõte, kelle mereteenused maanteetranspordile usaldusväärset ning jätkusuutlikku alternatiivi pakuvad.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele