“Mina tahan, et Eesti oleks selline, nagu mina tahan!"
Ehkki sõnades ollakse väärtuste suhtes justkui eri arvamusel, astub Jüri Ratase teine valitsus tegudes ühte jalga, kusjuures sammude suuna ja pikkuse määrab järjekindlalt EKRE, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
See, millisel kuupäeval leiab tuleval aastal aset abieluteemaline rahvaküsitlus – toimumise aega on esitletakse kui poliitilist kompromissi –, pole Äripäeva hinnangul tegelikult kuigivõrd oluline. Erakondade poliittehnoloogidele võib tunduda tähtis näidata asju just nende valijatele soodsas valguses. Sotsiaalminister Tanel Kiik võib ju unistada, et kui küsitluse eesmärk selgesti defineerida, saab selle läbi viia tsiviliseeritult. Naiivsus kuubis. Populistlik vähemustevastane kampaania tuleb niikuinii ja see seotakse kohalike valimiste kampaaniaga.
Politoloog Tõnis Leht tõdes Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et kui enne läinud nädalavahetust olnuks valitsuse lagunemine suur üllatus, siis nüüd oleks see lihtsalt üllatus.
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.