• OMX Baltic0,00%0,00
  • OMX Riga0,00%0,00
  • OMX Tallinn0,00%0,00
  • OMX Vilnius0,00%0,00
  • S&P 5000,00%0,00
  • DOW 300,00%0,00
  • Nasdaq 0,00%0,00
  • FTSE 1000,00%0,00
  • Nikkei 2250,00%0,00
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,00
  • GBP/EUR0,00%0,00
  • EUR/RUB0,00%0,00
  • OMX Baltic0,00%0,00
  • OMX Riga0,00%0,00
  • OMX Tallinn0,00%0,00
  • OMX Vilnius0,00%0,00
  • S&P 5000,00%0,00
  • DOW 300,00%0,00
  • Nasdaq 0,00%0,00
  • FTSE 1000,00%0,00
  • Nikkei 2250,00%0,00
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,00
  • GBP/EUR0,00%0,00
  • EUR/RUB0,00%0,00
  • 10.02.20, 13:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Testostja peab olema justkui salaagent

On juhtumeid, kus teenindaja saab aru, et tegu on testostjaga, ja püüab oma käitumist korrigeerida, sõnas DIVE Grupi projektijuht Marilyn Uleksin. Sellegipoolest ei saada aga alati maksimaalset tulemust.
DIVE Grupi projektijuht Marilyn Uleksin avas hommikuprogrammis testostude tagamaid.
  • DIVE Grupi projektijuht Marilyn Uleksin avas hommikuprogrammis testostude tagamaid.
  • Foto: Andras Kralla
Äripäeva raadio hommikuprogrammis rääkisime Uleksiniga pikemalt klienditeeninduse mõõtmisest ja testostudest.
Intervjueeris Hando Sinisalu.
Kuula intervjuud siit:

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele