Müügimees Amazonis kauplemisest: ostjad jätab külmaks liigne uuenduslikkus ja lihtsus
Klientidele ei lähe peale liiga innovaatilised ega ka lihtsad tooted, mis ei loo piisavalt lisandväärtust, rääkis Digital Merchanti tegevjuht Mihkel Moosel Äripäeva raadios.
Intervjuus rääkis Mihkel Moosel, kuidas olla Amazonis edukas.
Foto: Reuters/Scanpix
Mooseli sõnul on Amazonis müügi edu valem süsteemne ja põhjalik eeltöö. “Sa pead investeerima eeltöös konkurentide ja kliendi mõistmisesse ning unikaalse väärtuspakkumise loomisesse,” rääkis Moosel ja lisas, et eeltöö loob edu aluse.
Turvasüsteemide töökindlus sõltub üha enam sellest, kui kiire ja kvaliteetne on võrguühendus ja kui hästi on ettevõtte läbi mõelnud oma tehnoloogilised lahendused. G4S otsustas, et IT-probleemide lahendamise asemel tahavad nad keskenduda äri arendamisele, mis muu hulgas päästaks iganädalaselt ka inimeste elusid.