Venemaa reklaamiekspert: McDonald'si burgerikastme leiab 50 euroga
Pärast Lääne ettevõtete lahkumist Venemaal on kohalikud ettevõtted üle võtnud sarnased brändid, kuid originaalseid tooteid saab märgatavalt kõrgema hinnaga, rääkis Peterburi ja Moskva reklaamiagentuurides pikki aastaid töötanud Vladimir Pavlov. Mõni allesjäänud Lääne auto läheb kaubaks suisa kaks korda kallimalt kui Euroopas.
Reklaamtahvel Venemaa pealinnas Moskvas. Ees ootab aga reklaamituru selge langus.
Foto: SIPA/Scanpix
Venemaa reklaamiturg saab samuti pihta, langust oodatakse kuni 70 protsenti, märkis nüüd Tallinna agentuuri No Mittens juhatuse liikmena töötav Pavlov.
Tervisekindlustus ei ole enam pelgalt hüve – see on muutumas tööandja konkurentsieeliseks, mida ootavad nii noored spetsialistid kui ka kogenud töötajad. Mida tervisekindlustus tegelikult katab, kuidas on töötajate ootused viimastel aastatel muutunud ja kuidas see kõik mõjutab tööandja brändi?