• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 27.02.23, 16:18

Teeninduskonkursi tipud: naerukoolitus ja impro töötasid üllatavalt hästi

Selleks, et töötaja oleks kliendiga suheldes enesekindel ja vaba, mõjub vahel hästi väga füüsiline ja lihtne koolitus, rääkis Äripäeva raadios teeninduskonkurssidel esiotsa kohti noppinud ettevõtte Denim Dream turundusjuht, varasem firma Baltikumi teenindusjuht Jane Kesamaa.
Saate "Teeninduse teejuht" külalised Merli Viks, Helena Viiroja ja Jane Kesamaa.
  • Saate "Teeninduse teejuht" külalised Merli Viks, Helena Viiroja ja Jane Kesamaa.
  • Foto: Äripäev
"Iga koolitus ei pea olema teoreetiline ja teaduspõhine," ütles Kesamaa saates ja lisas, et seesugused koolitused tulevad kasuks ka siis, kui inimesed räägivad eri keelt. "Meil on kauplused lisaks Eestile veel ka Lätis, Leedus ka Poolas. Naerukoolitusest said aga kõik ühtemoodi osa."
Telekomifirmade seas uuringu põhjal parima teenindusega ettevõtteks tunnistatud Tele2 teenindusguru Helena Viiroja toob ühe koolitusmeetodina välja aga rakendusliku improvisatsiooni. “Soovitan seda kõikidele teenindusinimestele. Me alustasime improteatri harjutustega just sel aastal ja vau, kuidas see toob mugavustsoonist välja ja õpetab iseenda kohta.”
Teenindajate koolitamine ei tähenda ainult müügioskuste lihvimist, on saate “Teeninduse teejuht” külalised ühel meelel. Nutikad ettevõtted on jõudnud järeldusele, et suurepäraseks teeninduseks on rida teisi oskusi, mida teenindajates arendada tuleks. Millised need oskused on ja mis on aidanud nii Denim Dreami, Tele2 kui Aqva Hotel & Spad, saab lähemalt kuulata saatest.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Aqva Spa nägemust heast teenindusest jagab hotelli- ja vastuvõtujuht Merli Viks, kes alustas 15 aastat tagasi spaas enda karjääri administraatorina. Saadet juhib Mai Kroonmäe.
Teeninduskonkursi tipud soovitavad: õpetage teenindajad iseendast aru saama, siis tulevad ka tulemused
00:00

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 7 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele