• OMX Baltic−0,05%291,07
  • OMX Riga−0,26%883,16
  • OMX Tallinn−0,02%1 848,52
  • OMX Vilnius−0,32%1 132,3
  • S&P 5000,08%5 667,56
  • DOW 300,08%41 985,35
  • Nasdaq 0,52%17 784,05
  • FTSE 100−0,63%8 646,79
  • Nikkei 225−0,2%37 677,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%91,37
  • OMX Baltic−0,05%291,07
  • OMX Riga−0,26%883,16
  • OMX Tallinn−0,02%1 848,52
  • OMX Vilnius−0,32%1 132,3
  • S&P 5000,08%5 667,56
  • DOW 300,08%41 985,35
  • Nasdaq 0,52%17 784,05
  • FTSE 100−0,63%8 646,79
  • Nikkei 225−0,2%37 677,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%91,37
  • 28.02.23, 13:00

Suurimad kalad kliendisuhtluses ja kuidas neid vältida

Pärast edukat "Nimed müügitahvlil" konverentsi ja väikest puhkust päikeselisel Sri Lankal on Dominate Salesi juht Silver Rooger ja müügitreener Andres Kiviselg tagasi stuudios, et arutleda värskelt kogetud olukordi müügist ja teenindusest.
Saates tuleb juttu ühest Sri Lanka restorani kogemusest, kuidas kliendile läheneti.
  • Saates tuleb juttu ühest Sri Lanka restorani kogemusest, kuidas kliendile läheneti. Foto: Silver Rooger
Saates "Nimed müügitahvlil" tuleb juttu sellest, kuidas edukalt kliendile läheneda. Kuidas tunda ära, kas sinu lähenemine, pakkumine või closing on liiga agressiivne ning sa peaksid tuure maha võtma või just juurde lisama? Kust tekib see tunnetus ning kuidas seda paremaks saada?
Suurimad kalad kliendisuhtluses ja kuidas neid vältida?
00:00

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele