Ka e-pood saab ebameeldiva kliendi ukse taha jätta
Vandeadvokaat Keijo Lindeberg (vasakult), advokaat Kirke Vaino ja vandeadvokaat Aldo Vassar.Foto: Andres Laanem
E-poed on mugavad ostlemiskeskkonnad, kuid võivad kauplejale sageli ka peavalu tekitada. „Teabevara tunnis“ uurime, millised on käesoleval ajal peamised probleemid e-kaubanduses.
Saame teada, mida võtta ette klientidega, kes süstemaatiliselt tooteid tagastavad, ja mida teha selliste klientidega, kes saadavad kauplejale tagasi toote, mille on ise lõhkunud.
Stuudios on vandeadvokaadid Keijo Lindeberg ja Aldo Vassar ning advokaat Kirke Vaino advokaadibüroost Lindeberg, küsib Äripäeva teabevara toimetaja Eve Noormägi.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.