• OMX Baltic0,02%292,03
  • OMX Riga−0,09%910,84
  • OMX Tallinn0,13%1 896,59
  • OMX Vilnius−0,03%1 261,33
  • S&P 5000,79%6 791,69
  • DOW 301,01%47 207,12
  • Nasdaq 1,15%23 204,87
  • FTSE 1000,7%9 645,62
  • Nikkei 2251,35%49 299,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,85
  • OMX Baltic0,02%292,03
  • OMX Riga−0,09%910,84
  • OMX Tallinn0,13%1 896,59
  • OMX Vilnius−0,03%1 261,33
  • S&P 5000,79%6 791,69
  • DOW 301,01%47 207,12
  • Nasdaq 1,15%23 204,87
  • FTSE 1000,7%9 645,62
  • Nikkei 2251,35%49 299,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,85
  • 22.01.24, 16:30

Organisatsioonipsühholoog: vaikivad töötajad näitavad ebapiisavat turvatunnet

Psühholoogiliselt ebaturvaline töökoht tapab uute ideede sünni ja summutab inimeste teotahte. Kuidas ära tunda sellist töökeskkonda ning luua õhustik, kus töötajad tunnevad, et võivad oma arvamusi avaldada ning nende roll ettevõttes on oluline, jagab sertifitseeritud coach ja organisatsioonipsühholoogia edendaja Liina Kadari.
Liina Kadari, Ave Laas ja moderaator Joonas Hellerma konverentsil "Meelerahu 2023".
  • Liina Kadari, Ave Laas ja moderaator Joonas Hellerma konverentsil "Meelerahu 2023".
  • Foto: Erakogu
Kõik ideed ja mõtted ei ole geniaalsed ning sellepärast filtreerime me töökohal üsna palju, mida ja millal öelda. „Me anname päeva jooksul igale toimunud olukorrale mikrohinnangu ning selle pealt otsustame, kuidas edaspidi käitume või mida ütleme. Selle tulemusena otsustame inimestena tihti, et mugavam on tööl käia, kui me alati oma arvamust ei avalda. Keskkondades, kus ka tööandja ei soodusta oma arvamuse avaldamist ja töötajad massiliselt pigem vaikivad, tekib nii-öelda vaikuse epideemia,“ räägib Kadari.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.10.25, 11:00
Hansabi juht: efektiivsus ei ole enam konkurentsieelis, vaid ellujäämine
Tehnoloogia roll kaubanduses pole kunagi olnud olulisem, sest see aitab säästa tööjõukulu, vähendada kaubakadu ning kujundada kliendikogemust keset kiireid muutusi, rääkis Hansabi tegevjuht Kristo Timberg. Tema sõnul ei seisne eduka kaupmehe valem ainult seadmetes, vaid võimes kohandada protsesse ja mõtteviisi.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele