• OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • 17.04.24, 12:04

Digimeedia ekspert: tehisaruga abistatud meedia kasvab plahvatuslikult

Mida rohkem kasutatakse tehisintellekti reklaami, tekstide, piltide ja videote tegemisel, seda sünteetilisemaks muutub meedia, rääkis digitaalset reklaamitööstust edendav IAB Baltics MTÜ juhatuse liige Kaarel Oja.
IAB Baltics MTÜ juhatuse liige Kaarel Oja.
  • IAB Baltics MTÜ juhatuse liige Kaarel Oja.
  • Foto: Marek Metslaid
“Sünteetiline meedia on siin, et jääda, ja selle kasv tõepoolest on plahvatuslik,” sõnas Oja Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Kui võltsloovust hakkab olema palju, siis hakkab päris inimeste tehtud töö minema rohkem hinda, ütles ta. Igale reaktsioonile toimub ka vastureaktsioon, leidis ta ning lisas, et varsti hakkavad inimesed puudust tundma autentsusest.
Lisaks rääkis Oja, millised trendid valitsevad digimeedias ning kas Meta ja TikTok ohustavad endiselt rahvuslikku meediatööstust.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kaarel Ojaga vestles Hando Sinisalu.
Digimeedia ekspert: oleme sünteetilise meedia ajastus
00:00

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele