• OMX Baltic0,53%299,96
  • OMX Riga0,41%878,54
  • OMX Tallinn0,47%1 886,03
  • OMX Vilnius0,28%1 159,35
  • S&P 500−0,18%6 055,76
  • DOW 300,02%44 479,47
  • Nasdaq −0,45%19 626,12
  • FTSE 1000,11%8 777,39
  • Nikkei 2250,04%38 801,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%99,19
  • OMX Baltic0,53%299,96
  • OMX Riga0,41%878,54
  • OMX Tallinn0,47%1 886,03
  • OMX Vilnius0,28%1 159,35
  • S&P 500−0,18%6 055,76
  • DOW 300,02%44 479,47
  • Nasdaq −0,45%19 626,12
  • FTSE 1000,11%8 777,39
  • Nikkei 2250,04%38 801,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%99,19
  • 20.01.25, 15:28

Väiksemagi õnnetuse korral on lihtsam elektriauto maha kanda kui remontida

Avarii korral on kindlustusfirmadel elektriautosid tihti lihtsam maha kanda kui remontida, sest parandusega kaasnev oht ja vajaliku tehnika puudus seab piirid.
Tavalisel automehaanikul jääb elektriautode hooldamisel või parandamisel üldjuhul oskustest vajaka.
  • Tavalisel automehaanikul jääb elektriautode hooldamisel või parandamisel üldjuhul oskustest vajaka. Foto: Andres Haabu
Ettevõtja ja autoekspert Rauno Sigur tunnistab, et elektriautode taas elluäratamisega kaasneb mitu probleemi. "Kui elektriauto satub õnnetusse, siis on päriselt seda ohtlik remontida. Sa võid saada elektrišoki. Ometi on järgmine probleem see, et ei ole olemas tehnoloogiaid, millega parandada neid akusid. Need on nii kallid, et kindlustusfirmal on tihti lihtsam auto maha kanda," rääkis Sigur.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.02.25, 16:50
Kulla ülemaailmne nõudlus tõusis 2024. aastal uue rekordini
Nõudlus kulla järele tõusis mullu uue rekordini, millele aitasid kaasa nii keskpankade kullaostud kui ka investeerimisnõudluse kasv, selgub Maailma Kullanõukogu värskest raportist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele