Avarii korral on kindlustusfirmadel elektriautosid tihti lihtsam maha kanda kui remontida, sest parandusega kaasnev oht ja vajaliku tehnika puudus seab piirid.

- Tavalisel automehaanikul jääb elektriautode hooldamisel või parandamisel üldjuhul oskustest vajaka. Foto: Andres Haabu
Ettevõtja ja autoekspert Rauno Sigur tunnistab, et elektriautode taas elluäratamisega kaasneb mitu probleemi. "Kui elektriauto satub õnnetusse, siis on päriselt seda ohtlik remontida. Sa võid saada elektrišoki. Ometi on järgmine probleem see, et ei ole olemas tehnoloogiaid, millega parandada neid akusid. Need on nii kallid, et kindlustusfirmal on tihti lihtsam auto maha kanda," rääkis Sigur.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Küprosel Nikosias toimub 14.–25. märtsini Rahvusvahelise Maleliidu (FIDE) ja Küprose Maleliidu egiidi all FIDE naiste Grand Prix 2024–2025 neljas osavõistlus. Sündmus toob turniirisarja Vahemere äärde Küprose pealinna, kus kümme maailma juhtivat naismaletajat võistlevad mitte ainult auhindade, vaid ka kriitilise tähtsusega Grand Prix punktide nimel, mis määravad kvalifikatsiooni järgmisele FIDE naiskandidaatide turniirile.