Avarii korral on kindlustusfirmadel elektriautosid tihti lihtsam maha kanda kui remontida, sest parandusega kaasnev oht ja vajaliku tehnika puudus seab piirid.

- Tavalisel automehaanikul jääb elektriautode hooldamisel või parandamisel üldjuhul oskustest vajaka.
- Foto: Andres Haabu
Ettevõtja ja autoekspert Rauno Sigur tunnistab, et elektriautode taas elluäratamisega kaasneb mitu probleemi. "Kui elektriauto satub õnnetusse, siis on päriselt seda ohtlik remontida. Sa võid saada elektrišoki. Ometi on järgmine probleem see, et ei ole olemas tehnoloogiaid, millega parandada neid akusid. Need on nii kallid, et kindlustusfirmal on tihti lihtsam auto maha kanda," rääkis Sigur.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ülemaailmne investeerimismaastik on üha muutlikum. Kasvav protektsionism USA-s, uute tollitariifide oht, mured võimaliku majanduslanguse pärast ja püsivalt kõrged intressimäärad muudavad turutingimused keeruliseks. Selle taustal toovad Eesti investoreid maailma juhtivate börsidega ühendava investeerimisplatvormi Freedom24 analüütikud välja viis strateegiat, mis aitavad investoritel oma kapitali kaitsta ja uusi võimalusi avastada.