• OMX Baltic0,98%307
  • OMX Riga0,32%878,67
  • OMX Tallinn0,59%1 965,83
  • OMX Vilnius0,09%1 161,05
  • S&P 5000,38%5 633,07
  • DOW 30−0,03%41 989,96
  • Nasdaq 0,87%17 449,89
  • FTSE 1000,61%8 634,8
  • Nikkei 225−0,04%35 609,44
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%91,24
  • OMX Baltic0,98%307
  • OMX Riga0,32%878,67
  • OMX Tallinn0,59%1 965,83
  • OMX Vilnius0,09%1 161,05
  • S&P 5000,38%5 633,07
  • DOW 30−0,03%41 989,96
  • Nasdaq 0,87%17 449,89
  • FTSE 1000,61%8 634,8
  • Nikkei 225−0,04%35 609,44
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%91,24
  • 20.01.25, 15:28

Väiksemagi õnnetuse korral on lihtsam elektriauto maha kanda kui remontida

Avarii korral on kindlustusfirmadel elektriautosid tihti lihtsam maha kanda kui remontida, sest parandusega kaasnev oht ja vajaliku tehnika puudus seab piirid.
Tavalisel automehaanikul jääb elektriautode hooldamisel või parandamisel üldjuhul oskustest vajaka.
  • Tavalisel automehaanikul jääb elektriautode hooldamisel või parandamisel üldjuhul oskustest vajaka. Foto: Andres Haabu
Ettevõtja ja autoekspert Rauno Sigur tunnistab, et elektriautode taas elluäratamisega kaasneb mitu probleemi. "Kui elektriauto satub õnnetusse, siis on päriselt seda ohtlik remontida. Sa võid saada elektrišoki. Ometi on järgmine probleem see, et ei ole olemas tehnoloogiaid, millega parandada neid akusid. Need on nii kallid, et kindlustusfirmal on tihti lihtsam auto maha kanda," rääkis Sigur.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 31.03.25, 16:11
Eesti e-kaubanduse mahud jätkavad kasvu
Jaekaubandus liigub üha enam digitaalsete lahenduste suunas, kus e-poed mängivad olulist rolli. “E-kaubanduse Liidu andmetel kasvas e-kaubandus ainuüksi eelmisel aastal 20%, moodustades kogu kaubandusest veerandi,” rääkis SEB ärisegmendi müügijuht Riho Treumuth.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele