Rahvusvahelisse logistikagruppi Albini & Pitigliani Spa kuuluv transpordi- ja ekspedeerimisettevõte ALPI Eesti OÜ laiendab oluliselt laopinda ning on suunanud oma sihi lennu- ja meretranspordi sektorisse. Eesti turul on ettevõte tegutsenud 10 aastat.
Meie jaoks on olulised pikad ja lojaalsed kliendisuhted – ega me muidu ju saakski tänavu oma 10. tegevusaastat tähistada!
Seitse aastat tagasi Tallinna külje all Rae tehnopargis 4000 ruutmeetri suuruse terminal-lao avanud ALPI Eestil valmis 1500ruutmeetrine juurdeehitis. Ettevõtte juhatuse esimehe Tiit Roosve sõnul suurendab see partnerite ja klientide jaoks võimalusi oma kaupade transpordiks ning hoiustamiseks.
„Iga ettevõtte eesmärk on areng ning nii on ka meil – alustasime oma tegevust Eestis maanteetranspordiga ja kaupade jaotusteenusega, millele on järk-järgult lisandunud kaubakindlustus, tollimaakleriteenused, tolli- ja aktsiisiladu, laohotelliteenus ning logistika täisteenus. Ehk võtame kauba vastu, kontrollime, pakendame, markeerime, komplekteerime ja toimetame klientidele vastavalt tellimustele,“ loetleb Roosve.
Viimaste aastate jooksul on ALPI Eesti teinud läbi suure arengu mere- ja lennutranspordis, mis õigupoolest on ka grupi teiste ettevõtete põhisuunaks. Tänu kontserni pikaajalistele kogemustele võimaldab ALPI Eesti pakkuda klientidele professionaalset, paindlikku ja turvalist transporditeenust üle maailma. Kuulumine rahvusvahelisse gruppi annab klientide mitmekülgsemaid, odavamaid ja kiiremaid võimalusi kaupade transpordiks.
Üks suund, mis pole jätnud puudutamata ka kogu transpordi- ja logistikavaldkonda, on Roosve sõnul infotehnoloogia. „Tänasel päeval peab ajaga kaasaskäiv logistikaettevõte võimaldama enda andmebaaside integreerumist klientide andmebaasidega. Oleme palju ITsse investeerinud, näiteks e-poodide tellimused tulevad läbi interneti otse meie lattu ning meie paneme need saadetised kokku ning saadame teele.“
1945. aastal Itaalias loodud Albini & Pitigliani (lühendatult ALPI) on perefirma, mille eesmärk on olnud algusest peale personaalne ja hooliv kliendisuhe. Kuna tegemist on keskmise suurusega ettevõtete grupiga, on trumbiks just nimelt head kliendisuhted, tähtaegadest kinnipidamine ning soov igale probleemile ja küsimusele klienti rahuldav lahendus leida.
„Meie jaoks on olulised pikad ja lojaalsed kliendisuhted – ega me muidu ju saakski tänavu oma 10. tegevusaastat tähistada! Kuna väärtustame kõrgelt häid töösidemeid, töötab suur osa meie personalist ALPI Eestis pikaajaliselt ning oleme neile selle panuse eest väga tänulikud,“ kõneleb Roosve. „Logistika on keeruline valdkond, kuid tänu personaalsele suhtlemisele ja klientide mõistlikkusele suudame ka raskemad olukorrad positiivselt lahendada.“
Suur osa ALPI Eesti klientidest tegeleb tekstiili- ja toidukaupade valdkonnas, aga ka seadmete ja masinasektoris. Ettevõte transpordib aastas üle 30 000 saadetise. Firma Tallinna ja Tartu kontorites töötab kokku 27 inimest. ALPI kontsern on esindatud kõigil kontinentidel ja organisatsioonis töötab kokku üle 1000 inimese. Enam kui 70 aastaga on ALPIst saanud märkimisväärne ettevõte konkurentsitihedal transpordi- ja logistikaturul.
5 fotot
- Alpi Eesti peahoone Loomäe tee 8
Seotud lood
Eestis seisavad tuhanded lapsed ja pered silmitsi väljakutsetega, mida on raske ette kujutada. Üks väike heategu võib nende elus palju muuta. Sel aastal astus
Wallester – innovaatiline finantstehnoloogia ettevõtte, mida tunnustati hiljuti Eesti edukaima idufirmana – olulise sammu ja asus partneriks MTÜ-le
Naerata Ometi. Selle organisatsiooni eesmärk on tagada, et keegi ei peaks eluraskustega üksi silmitsi seisma.