• OMX Baltic−0,05%291,07
  • OMX Riga−0,26%883,16
  • OMX Tallinn−0,02%1 848,52
  • OMX Vilnius−0,32%1 132,3
  • S&P 5000,08%5 667,56
  • DOW 300,08%41 985,35
  • Nasdaq 0,52%17 784,05
  • FTSE 100−0,63%8 646,79
  • Nikkei 225−0,2%37 677,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%91,85
  • OMX Baltic−0,05%291,07
  • OMX Riga−0,26%883,16
  • OMX Tallinn−0,02%1 848,52
  • OMX Vilnius−0,32%1 132,3
  • S&P 5000,08%5 667,56
  • DOW 300,08%41 985,35
  • Nasdaq 0,52%17 784,05
  • FTSE 100−0,63%8 646,79
  • Nikkei 225−0,2%37 677,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%91,85
  • 22.01.96, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamikiir müüs Osramit

Hõõglampe ja valgusallikaid valmistava Osrami toodangut Eestisse vahendava ASi Megaluumen müügijuhi Kalev Kääramehe väitel on Osrami toodete läbimüük 1995. teisel poolaastal suurenenud 100 000 kroonilt 200 000 kroonile kuus.
Mullu septembris Osrami reklaamikampaaniat korraldanud reklaamibüroo I.C. Advertising projektijuhi Jorma Eräpuro sõnutsi õnnestus firmal 4--5miljonilise hinnatasemega kampaania korraldada vähem kui ühe miljoni krooni eest.
Kui enne kampaaniat näitas Saar Polli läbi viidud põhjalik uuring, et vaid 15,7% küsitletuid teadis nimetada Osrami tegevusvaldkonda, siis pärast põhikampaaniat tehtud uuring näitas tuntuse kasvu 42,8 protsendini.
«Eriti rumalana võis tunduda see, kui meie nii televisioonis kui ajalehes Äripäev kahe nädala vältel edastatud reklaamil polnud mingit seost firma nimega,» rääkis Eräpuro, «mitmed küsitletuist seostasid pimedal taustal tekkivat valguskiirt hoopis uue ühinenud Päevalehe reklaamiga.»
Kalev Kääramehe hinnangul jäi kampaania nõrgemaks kauplustes ning teistes eda-simüügifirmades, kes ei tahtnud mõista, et Osrami reklaamimine aitab suurendada ka nende enda käivet.
Detsembris korraldas I.C. Advertising Osramile ka esimese järelkampaania. Jorma Eräpuro ütluse kohaselt alustatakse juba veebruaris järjekordset turu-uuringut ning uus kampaania võib sündida juba märtsis.
Saksa kontserni Osram tehased asuvad 16 riigis ning tootenimetuste arv ületab viie tuhande. 1994. a oli Osrami käive 5,4 miljardit Saksa marka.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele