• OMX Baltic−0,58%300,53
  • OMX Riga0,07%894
  • OMX Tallinn−0,35%2 073,78
  • OMX Vilnius0,04%1 201,54
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,22%8 804,28
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,64
  • OMX Baltic−0,58%300,53
  • OMX Riga0,07%894
  • OMX Tallinn−0,35%2 073,78
  • OMX Vilnius0,04%1 201,54
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,22%8 804,28
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,64
  • 22.01.96, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamikiir müüs Osramit

Hõõglampe ja valgusallikaid valmistava Osrami toodangut Eestisse vahendava ASi Megaluumen müügijuhi Kalev Kääramehe väitel on Osrami toodete läbimüük 1995. teisel poolaastal suurenenud 100 000 kroonilt 200 000 kroonile kuus.
Mullu septembris Osrami reklaamikampaaniat korraldanud reklaamibüroo I.C. Advertising projektijuhi Jorma Eräpuro sõnutsi õnnestus firmal 4--5miljonilise hinnatasemega kampaania korraldada vähem kui ühe miljoni krooni eest.
Kui enne kampaaniat näitas Saar Polli läbi viidud põhjalik uuring, et vaid 15,7% küsitletuid teadis nimetada Osrami tegevusvaldkonda, siis pärast põhikampaaniat tehtud uuring näitas tuntuse kasvu 42,8 protsendini.

Artikkel jätkub pärast reklaami

«Eriti rumalana võis tunduda see, kui meie nii televisioonis kui ajalehes Äripäev kahe nädala vältel edastatud reklaamil polnud mingit seost firma nimega,» rääkis Eräpuro, «mitmed küsitletuist seostasid pimedal taustal tekkivat valguskiirt hoopis uue ühinenud Päevalehe reklaamiga.»
Kalev Kääramehe hinnangul jäi kampaania nõrgemaks kauplustes ning teistes eda-simüügifirmades, kes ei tahtnud mõista, et Osrami reklaamimine aitab suurendada ka nende enda käivet.
Detsembris korraldas I.C. Advertising Osramile ka esimese järelkampaania. Jorma Eräpuro ütluse kohaselt alustatakse juba veebruaris järjekordset turu-uuringut ning uus kampaania võib sündida juba märtsis.
Saksa kontserni Osram tehased asuvad 16 riigis ning tootenimetuste arv ületab viie tuhande. 1994. a oli Osrami käive 5,4 miljardit Saksa marka.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 18 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele