Lyyrtö sõnul on Mustamäe teele rajatava hoone rentnikud Balti Autoosade AS ja AS Kandur. Balti Autoosade AS on Soome ühe suurema autotarvikute tootja Koivunen OY edasimüüja Eestis ja ettevõtte kontrollpakk kuulub Soome firmale. Lifte ja eskalaatoreid tootvale Kone Elevators OY-le kuulub kolmandik Kanduri aktsiakapitalist.
Hoonekompleksi arhitektuurilise lahenduse välja töötanud arhitektuuribüroo Nord Projekt direktori Andres Saare hinnangul kujuneb ehitise ligikaudseks maksumuseks 25 miljonit krooni. Saare sõnul koosneb kavandatav 3500 ruutmeetri suurune hoone kahekorruselisest büroomajast ja ühekorruselisest laohoonest.
Arhitektuuriline lahendus valmis Nord Projekt ASi ja Soome arhitektuuribüroo Eagle Group koostööna.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Jouko Lyyrtö sõnul kuulub kinnisvaraprojekti teostava ASi Koiko Kinnisvara aktsiatest 70 protsenti Koivunen OY-le ja 30 protsenti Kone Elevators OY-le. Ehitust finantseeritakse Soome firmade käibevahenditest, lisas Lyyrtö.
ASi Kandur müügijuhi Heikki Vungi sõnul tekkis hoone ehitamise idee juba kolm aastat tagasi büroopindade sügava kriisi tingimustes. Vaatamata kinnisvaraturu laienemisele viiakse pikaleveninud projekt käesoleval aastal siiski lõpuni, lisas ta.
Hoone esimest korrust hakkab rentima Kandur, enamik laopinnast läheb Balti Autoosade käsutusse, selgitas Vunk. Ta lausus, et uus hoone võimaldab Kanduri üle linna laiali paiknevad kontorid koondada ühe katuse alla.
Balti Autoosade ASi tegevdirektori Sten Peternsi ütluse kohaselt tingis firma vajaduse uute ruumide järele Kadaka teel praegu ASi Balti Autoosad käsutuses olevate hoonete amortiseerumine.
Ehituse peatöövõtja on põhiliselt Rootsi kapitalile kuuluva ehituskontserni Skanska tütarfirma Skanska Ehituse AS. Skanska Ehituse peadirektori Juhan Prisoni kinnitusel on Mustamäele ehitatava hoone valmimine kavandatud novembrisse.