ASi Tartu Laululava tegevdirektori Väino Landi sõnul loodavad nad kulud katta sponsoritelt laekuvate summadega ja piletite eel- ning üksikmüügist.
Üks suuremaid Tartu muusikapäevade sponsoreid on Saku õlletehas. «Sisuliselt oleme ostnud õlle ainumüügiõiguse sellel üritusel,» selgitas Saku õlletehase infojuht Anu Õun. «Meie makstud summa jääb 50 000 piirimaile.»
Kokku loodavad Tartu muusikapäevade käivitajad saada sponsoritelt kuni 400 000 krooni. Et muusikapäevad on Tartu kultuurikalendris, on korraldajad taotlenud linnakassast 100 000 krooni.
«Umbes pool miljonit krooni loodame saada piletite müügist,» prognoosis Land. «Arvestame, et kontserti Tartu laululaval külastab 5000 inimest päevas, ühe päeva pilet maksab 69 ja eelmüügist ostetud kahe päeva pilet 96 krooni.»
Landi sõnul tahavad nad teha üritust, kus muusikud ja lauljad saavad omavahel ka suhelda. «Seetõttu ei maksa me bändidele küsitud esinemistasu, vaid nn päevaraha,» arutles Land. «Selleks kulub kuni 250 000 krooni.» Ainuüksi suurel laval esineb 18--20 ansamblit.
Suuremate kuluartiklitena nimetas Väino Land pillimeeste majutamist, reklaamiatribuutikat, ürituse reklaami, valgustust, kulutusi helile ja lavale, eriprojekte Vanemuise teatri laval ning kulutusi väliskülalistele, transpordile.
Seotud lood

Kuula ka podcasti rahvusvahelisest õppest