• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,46%39 628,41
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,46%39 628,41
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 28.11.96, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pant ja Ruubel jõudsid kokkuleppele

Pandi sõnul saavutas ta eile Inreko Laevade juhatuse esimehe Henn Ruubeliga kokkuleppe.
Ta lisas, et kuigi Hansatee ja Inreko Laevad kirjutasid kokkuleppele alla, peavad selle heaks kiitma ka firmade omanikud Ühispank ja Tallinna Pank. Seetõttu ei saa Pandi ütlusel veel öelda, et kokkulepe on sõlmitud sajaprotsendiliselt.
Pant lisas, et kokkuleppe kohaselt jätkavad pooled lähipäevil läbirääkimisi Tallinna--Helsingi liinil sõitnud reisilaeva Vana Tallinna edasise saatuse suhtes. Ta ütles, et ei ole veel päris kindel, mis Vana Tallinnast edaspidi saab. Pant lootis, et Vana Tallinn hakkab taas sõitma Hansatee all.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Henn Ruubel ütles, et ta on kokkuleppe saavutamisega rahul. Kas Vana Tallinn hakkab tulevikus sõitma Hansatee, Inreko Laevade või täiesti uue operaatorfirma nime all, on Ruubeli sõnul raske vastata. Tema kinnitusel on laeva edasise saatuse üle otsustamiseks aega kuni detsembri alguseni, sest Vana Tallinn viibib seni remondis.
Hansatee ja Inreko Laevade tüli teravnes pärast seda, kui Inreko Laevad peatas 12. novembril reisilaeva Vana Tallinn liiklemise, tuues põhjuseks, et Hansatee pole laeva eest pikemat aega renti tasunud ja võlgneb Inreko Laevadele kokku 35 miljonit krooni.
Hansatee teatas seepeale, et hoopis Inreko Laevad on talle 16 miljonit krooni võlgu. Hansatee süüdistas Inreko Laevu selles, et nad jätsid omal ajal tasumata Vana Tallinna remondi eest ja selle arve oli sunnitud maksma Hansatee. Tegelikkuses aga poleks Hansatee kui rentnik pidanud seda rendilepingu kohaselt tegema, vaid remondi eest tulnuks tasuda laeva tehnilise seisukorra eest vastutaval Inreko Laevadel.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 2 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele