16. november 1997
Jaga lugu:

Küprose teenindusmessilt kliendile täispakett

Rahvusvaheline teenindusmess CyServ 97Küpros, Nikosia 16.--19. oktoober 1997

eksponente: 167

sihtgrupp: professionaalid

teenusegrupid: rahvusvaheline pangandus, audiitorfirmad, börsiettevõtted, konsultatsioonifirmad, rahvusvaheline majandusõpe, transporditeenus, kindlustusfirmad, turu-uuringuspetsialistid, infotehnoloogia ettevõtted, meediaettevõtted, reisiteenused, hotellindus ja toitlustamine, meditsiiniteenused

Küprose pealinnas Nikosias toimunud 3. rahvusvaheline teenindusmess pole küll eksponentide ja külastajate hulgalt riigi suurim, ent majandussuhete arendamises olulisim, mida rõhutas nii Küprose presidendi osavõtt kui eksponentide ülemaailmne tuntus omas valdkonnas.

Enamik eksponente nimetas oma põhieesmärgiks leida võimalikult palju uusi kliente, tugevdada sidemeid koostööpartneritega, samuti tutvuda konkurentidega. Atraktiivse müügitööga paistsid silma Price Waterhouse, Küprose Pank, Coopers & Lybrand. Nende töö kliendiga oli musternäidiseks ettevalmistatud grupitööst. Ebaõnnestus Küprose inseneride ja arhitektide liidu esindus, mille vanade toolide ning skeemiga sisustatud boks raamatut lugeva suitsetava mehega mõjus värskuse ja funktsionaalsuse taustal vana ja väsinuna.

Väärikat atmosfääri aitasid luua läbimõeldud tseremooniad-vastuvõtud, konverentsiprogramm. Infomaterjalid olid lakoonilised, ent funktsionaalsed: näiteks sisaldas konverentsi ajakava ka enamiku ettekandjate kontakttelefone. Meeldivalt üllatas, et tseremooniatel kreeka keeles peetud kõned olid tõlgitud väliskülalistele sobivasse keelde, mida ei saa öelda isegi mitme Euroopa mastaabis suurmessi kohta.

Mängulise elemendina korraldati kõigi messipääsme omanike vahel loterii, mille võit oli 1000 Küprose naela (ca 27000 krooni). Suurimaks korralduslikuks üllatuseks olid messi avapäeval eaaegu märkamatuks jäänud turvalisust tagavad automaaturid naaberhoone katusel.

Kujunduslikult valitses akadeemiliselt soliidne joon, põhirõhk oli infomaterjalide mugaval kättesaadavusel nii trükivariandis kui paljude ettevõtete puhul ka arvuti vahendusel. Häiris vaid, et valdkonniti asetsesid firmad segi, mistõttu ettevõtjal, keda huvitas täielik teenusepakett alates audiitorfirmast ja pangast hotellini, oli virvarris ebamugav ja ajakulukas orienteeruda. ÄP

Jaga lugu:
Hetkel kuum