Asenda kõik odavad osad, nagu hoovad jms. Korrigeeri leistangi, piduri-, sidurihoobasid ja gaasikäepidet. Õlita ratas korralikult, et see ei kriuksuks. Vaheta mootoriõli, siis käib mootor paremini. Ostja otsib niikuinii võimalust viia hind alla ning ei ole mõtet ise talle selleks põhjust anda.
Kui rehvid või pedaalikummid on kulunud, siis jäta need nii, nagu nad on. Vaid vähesed ostjad panevad seda tähele. Kui keegi siiski sel põhjusel nurisema hakkab, siis lase 1000 krooni hinnas alla, see on ikka tunduvalt parem kui kulutada 4000 krooni uue rehvipaari ostmisele.
Jälgi, millist hinda küsivad teised müüjad. Pea meeles, et hind, mida küsitakse, ei pruugi olla see, mis saadakse. Kui sa arvad, et sinu ratas on tõesti palju väärt, siis pane aga kõrge hind, kuid märgi ära, et ratas on tõesti heas korras. Lisa ka järgnev info: vanus, läbisõit, seisukord, väga hea oleks lisada foto.
Kui oled ratta külge riputanud igasuguseid lisavidinaid, siis eemalda need. Need ei anna sulle alust hinda kõrgemaks tõsta ning nendest saab lahti, kui öelda ostjale: «Muide, mul on ka see ja see asi selle ratta jaoks ning kui sa tahad, saad need näiteks 1500 krooni eest.»
Kahjuks leidub inimesi, kes vaatavad kuulutusi ning kavandavad nende abil vargusi. Ära avalda kuulutuses oma aadressi, vaid anna kontakttelefoni number.
Võta ka osta soovija telefoninumber või muud kontakti võimalused. Kui ta ei soovi neid avaldada, siis on ta suli või muidu ajaraiskaja.
Ole ettevaatlik, kui ostja soovib proovisõidule minna. Parim variant on ise teda tagaistmel ringi sõidutada. Ära nõustu ise tagaistmel istuma, sest sealt saab soovi korral omaniku küünarnukilöögiga maha lükata.
Kui ostja on kaaskonnaga, ei ole see hea, kui aga perekonnaga, siis vägagi hea.