• OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 225−1%40 081,61
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,18
  • OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 225−1%40 081,61
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,18
  • 02.08.99, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lihtsal viisil tähelepanu keskele

Vastloodud meediafirma Agromeedia tegi Koffi reklaamiga heinapallidel tähelepanuväärse avalöögi.
Kahtlemata on reklaami märganud kõik, kes tänavu jaanipäevast alates Eesti maanteedel sõitnud. Arutatakse selle üle, kas tasub ikka autojuhtidele alkoholi nii otseselt reklaamida ning kiidetakse ideed seostada õlu suvise heinateoga.
Kuna kampaania on nii koffilik, ei teki mõtetki, et idee taga pole mitte Koffi reklaamibüroo, vaid tegelikult on tegemist meediapinnaga, mida pakub eraldi firma.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Järgmistele reklaamiandjatele on juba raskem seda meediapinda müüa.
Agromeedia ühe omaniku Tommy Biene sõnul saab küll silopallidega ruumiliselt mängida ning on maiuspala copywriter'itele lühi- ja hüüdlausete koostamisel. Kuid siiski, esiteks ei sobi selline stiil igale kaubamärgile ja teiseks ei oleks enam seda üllatuse efekti. Tuleb aga tunnistada, et reklaami hajususest ei saa selle meediapinna puhul rääkida, sest seni ei ole nende pallide läheduses ühtki konkurenti maantee ääres.
Reklaamiandjat võib heidutada ka see, et vaatamata silopallide kuni 500 kg kaalule leidub ikka inimesi, kes neid ümber tõstavad, moodustamaks teise tähendusega sõnakombinatsioone. Näiteks Koffist on juba 20 korda tehtud «off». Tõsi, Agromeedia lubab kliendile meediapinna täishoolduse.
Lõppkokkuvõttes sõltub kõik sellest, kas Agromeedia suudab oma klientidele piisavalt veenvaid argumente esitada ning soodsat hinda pakkuda. Esimene kampaania läks Sinebrychoff Eestile maksma kuuekohalise numbriga summa.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 16 p 3 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele