Aili Kukumägi • 1. august 1999 • 1 min
Jaga lugu:

Lihtsal viisil tähelepanu keskele

Vastloodud meediafirma Agromeedia tegi Koffi reklaamiga heinapallidel tähelepanuväärse avalöögi.

Kahtlemata on reklaami märganud kõik, kes tänavu jaanipäevast alates Eesti maanteedel sõitnud. Arutatakse selle üle, kas tasub ikka autojuhtidele alkoholi nii otseselt reklaamida ning kiidetakse ideed seostada õlu suvise heinateoga.

Kuna kampaania on nii koffilik, ei teki mõtetki, et idee taga pole mitte Koffi reklaamibüroo, vaid tegelikult on tegemist meediapinnaga, mida pakub eraldi firma.

Järgmistele reklaamiandjatele on juba raskem seda meediapinda müüa.

Agromeedia ühe omaniku Tommy Biene sõnul saab küll silopallidega ruumiliselt mängida ning on maiuspala copywriter'itele lühi- ja hüüdlausete koostamisel. Kuid siiski, esiteks ei sobi selline stiil igale kaubamärgile ja teiseks ei oleks enam seda üllatuse efekti. Tuleb aga tunnistada, et reklaami hajususest ei saa selle meediapinna puhul rääkida, sest seni ei ole nende pallide läheduses ühtki konkurenti maantee ääres.

Reklaamiandjat võib heidutada ka see, et vaatamata silopallide kuni 500 kg kaalule leidub ikka inimesi, kes neid ümber tõstavad, moodustamaks teise tähendusega sõnakombinatsioone. Näiteks Koffist on juba 20 korda tehtud «off». Tõsi, Agromeedia lubab kliendile meediapinna täishoolduse.

Lõppkokkuvõttes sõltub kõik sellest, kas Agromeedia suudab oma klientidele piisavalt veenvaid argumente esitada ning soodsat hinda pakkuda. Esimene kampaania läks Sinebrychoff Eestile maksma kuuekohalise numbriga summa.

Jaga lugu:
Hetkel kuum Äripäevas

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt