• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Lihtsal viisil tähelepanu keskele

    Vastloodud meediafirma Agromeedia tegi Koffi reklaamiga heinapallidel tähelepanuväärse avalöögi.
    Kahtlemata on reklaami märganud kõik, kes tänavu jaanipäevast alates Eesti maanteedel sõitnud. Arutatakse selle üle, kas tasub ikka autojuhtidele alkoholi nii otseselt reklaamida ning kiidetakse ideed seostada õlu suvise heinateoga.
    Kuna kampaania on nii koffilik, ei teki mõtetki, et idee taga pole mitte Koffi reklaamibüroo, vaid tegelikult on tegemist meediapinnaga, mida pakub eraldi firma.
    Järgmistele reklaamiandjatele on juba raskem seda meediapinda müüa.
    Agromeedia ühe omaniku Tommy Biene sõnul saab küll silopallidega ruumiliselt mängida ning on maiuspala copywriter'itele lühi- ja hüüdlausete koostamisel. Kuid siiski, esiteks ei sobi selline stiil igale kaubamärgile ja teiseks ei oleks enam seda üllatuse efekti. Tuleb aga tunnistada, et reklaami hajususest ei saa selle meediapinna puhul rääkida, sest seni ei ole nende pallide läheduses ühtki konkurenti maantee ääres.
    Reklaamiandjat võib heidutada ka see, et vaatamata silopallide kuni 500 kg kaalule leidub ikka inimesi, kes neid ümber tõstavad, moodustamaks teise tähendusega sõnakombinatsioone. Näiteks Koffist on juba 20 korda tehtud «off». Tõsi, Agromeedia lubab kliendile meediapinna täishoolduse.
    Lõppkokkuvõttes sõltub kõik sellest, kas Agromeedia suudab oma klientidele piisavalt veenvaid argumente esitada ning soodsat hinda pakkuda. Esimene kampaania läks Sinebrychoff Eestile maksma kuuekohalise numbriga summa.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Eva Truuverk: Eestist võiks saada rohepöörde Silicon Valley
Kui me tahame ühiskonda järgmisele tasemele tõsta, peame leidma uue mudeli, mis soodustaks arengut ning mille tulemusena looduskeskkond on hoitud ja taastatud, kirjutab arvamuskonkursi Edukas Eesti toetaja, Rohetiigri eestvedaja Eva Truuverk.
Kui me tahame ühiskonda järgmisele tasemele tõsta, peame leidma uue mudeli, mis soodustaks arengut ning mille tulemusena looduskeskkond on hoitud ja taastatud, kirjutab arvamuskonkursi Edukas Eesti toetaja, Rohetiigri eestvedaja Eva Truuverk.
Börs: Dow Jones tõusis kaheksa kuu kiireimas tempos
USA aktsiaturgudel oli neljapäeval korralik tõus ning investorid kasutasid omikronitüve murest tekkinud langust ostmiseks, vahendab Reuters.
USA aktsiaturgudel oli neljapäeval korralik tõus ning investorid kasutasid omikronitüve murest tekkinud langust ostmiseks, vahendab Reuters.
Volkswageni autotarkvaraettevõte muudab oma äristrateegiat Eestis
Volkswagen Grupi tarkvaraalaseid kompetentse koondav ettevõte CARIAD SE muudab oma strateegiat ja äritegevuse fookust Eestis. Selle tulemusel hakkab CARIAD Estonia haldama kõiki ettevõtte rahvusvahelisi tütarettevõtteid.
Volkswagen Grupi tarkvaraalaseid kompetentse koondav ettevõte CARIAD SE muudab oma strateegiat ja äritegevuse fookust Eestis. Selle tulemusel hakkab CARIAD Estonia haldama kõiki ettevõtte rahvusvahelisi tütarettevõtteid.
Madis Toomsalu võimalikust kriisist kinnisvaras: juba tasub karta
„Juba tasub karta,“ ütles LHV Grupi juht Madis Toomsalu kinnisvaraturult terendavaid kriisimärke hinnates. Eelmine kinnisvarakriis tema sõnul küll ei kordu, kuid märke uue krahhini viivast on turul küll.
„Juba tasub karta,“ ütles LHV Grupi juht Madis Toomsalu kinnisvaraturult terendavaid kriisimärke hinnates. Eelmine kinnisvarakriis tema sõnul küll ei kordu, kuid märke uue krahhini viivast on turul küll.