• OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5001,07%6 735,13
  • DOW 301,12%46 706,58
  • Nasdaq 1,37%22 990,54
  • FTSE 1000,52%9 403,57
  • Nikkei 2250,64%49 498,64
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,01
  • OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5001,07%6 735,13
  • DOW 301,12%46 706,58
  • Nasdaq 1,37%22 990,54
  • FTSE 1000,52%9 403,57
  • Nikkei 2250,64%49 498,64
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,01
  • 14.02.00, 12:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pooled kosmeetikafirmadest ei tunne oma sihtrühma

54% kosmeetikakaupu turustavatest firmadest ei seosta oma kaubamärkide edustamistegevust konkreetse tarbijate sihtgrupiga, selgus kosmeetikakaupade edustamise uurimisel.
Üks olulisemaid valdkondi edustamis- ja reklaamiprotsessis on pooltel firmadel määratlemata. See viitab ebakvaliteetsele edustustegevusele, mille tagajärjed võivad nendele firmadele tulevikus kulukaks kujuneda.
Küsitlusankeet oli saadetud 70% kosmeetikakaupu Eestis turustavale firmale. Ankeedile vastused saatnud firmade turuosa Eesti kosmeetikakaupade turust moodustab ligikaudu 60%.
Eesti kosmeetikakaupade turu aastane turumaht on üle 500 mln krooni. Põhirolli mängivad multinatsionaalsed firmad nagu Beiersdorf, Procter Gamble, Unilever ja L"Oreal.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Reklaamile kulutatakse keskmiselt 9%-10% käibest ja kulutused kosmeetikakaupade reklaamile jäävad lähiaastatel 10-13% vahele. Enamik firmasid hindab oma reklaamikulutuste mahtu piisavaks.
Lähemalt tutvustab uurimust homse Äripäeva turundusrubriigis Avenüü kirjastaja Helena Lõhmus.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele