• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,14%6 196,26
  • DOW 300,21%44 187,47
  • Nasdaq −0,32%20 304,65
  • FTSE 100−0,05%8 756,25
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,57
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,14%6 196,26
  • DOW 300,21%44 187,47
  • Nasdaq −0,32%20 304,65
  • FTSE 100−0,05%8 756,25
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,57
  • 14.02.00, 12:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pooled kosmeetikafirmadest ei tunne oma sihtrühma

54% kosmeetikakaupu turustavatest firmadest ei seosta oma kaubamärkide edustamistegevust konkreetse tarbijate sihtgrupiga, selgus kosmeetikakaupade edustamise uurimisel.
Üks olulisemaid valdkondi edustamis- ja reklaamiprotsessis on pooltel firmadel määratlemata. See viitab ebakvaliteetsele edustustegevusele, mille tagajärjed võivad nendele firmadele tulevikus kulukaks kujuneda.
Küsitlusankeet oli saadetud 70% kosmeetikakaupu Eestis turustavale firmale. Ankeedile vastused saatnud firmade turuosa Eesti kosmeetikakaupade turust moodustab ligikaudu 60%.
Eesti kosmeetikakaupade turu aastane turumaht on üle 500 mln krooni. Põhirolli mängivad multinatsionaalsed firmad nagu Beiersdorf, Procter Gamble, Unilever ja L"Oreal.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Reklaamile kulutatakse keskmiselt 9%-10% käibest ja kulutused kosmeetikakaupade reklaamile jäävad lähiaastatel 10-13% vahele. Enamik firmasid hindab oma reklaamikulutuste mahtu piisavaks.
Lähemalt tutvustab uurimust homse Äripäeva turundusrubriigis Avenüü kirjastaja Helena Lõhmus.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 16 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele