Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Pooled kosmeetikafirmadest ei tunne oma sihtrühma
54% kosmeetikakaupu turustavatest firmadest ei seosta oma kaubamärkide edustamistegevust konkreetse tarbijate sihtgrupiga, selgus kosmeetikakaupade edustamise uurimisel.
Üks olulisemaid valdkondi edustamis- ja reklaamiprotsessis on pooltel firmadel määratlemata. See viitab ebakvaliteetsele edustustegevusele, mille tagajärjed võivad nendele firmadele tulevikus kulukaks kujuneda.
Küsitlusankeet oli saadetud 70% kosmeetikakaupu Eestis turustavale firmale. Ankeedile vastused saatnud firmade turuosa Eesti kosmeetikakaupade turust moodustab ligikaudu 60%.
Eesti kosmeetikakaupade turu aastane turumaht on üle 500 mln krooni. Põhirolli mängivad multinatsionaalsed firmad nagu Beiersdorf, Procter Gamble, Unilever ja L"Oreal.
Reklaamile kulutatakse keskmiselt 9%-10% käibest ja kulutused kosmeetikakaupade reklaamile jäävad lähiaastatel 10-13% vahele. Enamik firmasid hindab oma reklaamikulutuste mahtu piisavaks.
Lähemalt tutvustab uurimust homse Äripäeva turundusrubriigis Avenüü kirjastaja Helena Lõhmus.
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.