• OMX Baltic−0,42%292,52
  • OMX Riga−0,56%910,97
  • OMX Tallinn−0,12%1 961,9
  • OMX Vilnius−0,62%1 226,18
  • S&P 5000,00%6 606,76
  • DOW 300,00%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 1000,26%9 219,92
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,5
  • OMX Baltic−0,42%292,52
  • OMX Riga−0,56%910,97
  • OMX Tallinn−0,12%1 961,9
  • OMX Vilnius−0,62%1 226,18
  • S&P 5000,00%6 606,76
  • DOW 300,00%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 1000,26%9 219,92
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,5
  • 14.02.00, 12:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pooled kosmeetikafirmadest ei tunne oma sihtrühma

54% kosmeetikakaupu turustavatest firmadest ei seosta oma kaubamärkide edustamistegevust konkreetse tarbijate sihtgrupiga, selgus kosmeetikakaupade edustamise uurimisel.
Üks olulisemaid valdkondi edustamis- ja reklaamiprotsessis on pooltel firmadel määratlemata. See viitab ebakvaliteetsele edustustegevusele, mille tagajärjed võivad nendele firmadele tulevikus kulukaks kujuneda.
Küsitlusankeet oli saadetud 70% kosmeetikakaupu Eestis turustavale firmale. Ankeedile vastused saatnud firmade turuosa Eesti kosmeetikakaupade turust moodustab ligikaudu 60%.
Eesti kosmeetikakaupade turu aastane turumaht on üle 500 mln krooni. Põhirolli mängivad multinatsionaalsed firmad nagu Beiersdorf, Procter Gamble, Unilever ja L"Oreal.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Reklaamile kulutatakse keskmiselt 9%-10% käibest ja kulutused kosmeetikakaupade reklaamile jäävad lähiaastatel 10-13% vahele. Enamik firmasid hindab oma reklaamikulutuste mahtu piisavaks.
Lähemalt tutvustab uurimust homse Äripäeva turundusrubriigis Avenüü kirjastaja Helena Lõhmus.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele