• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 14.06.00, 08:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EVR Ekspress tahab võistelda Edelaraudteega

Riigikogus riigi garanteeritud toetuseta jäänud Tallinna-Narva ja Tallinna-Tartu liinil tahab lisaks Edelaraudteele reisijatevedu alustada ka reisijaid seni Moskvasse ja Peterburi viinud EVR Ekspress, kirjutab Postimees.
EVR Ekspressi peadirektor Anti Selge ütles, et reisijateveoks saab kasutada olemasolevaid pehmeid reisivaguneid ja kümne aasta vanuseid vedureid, mida ettevõttel on piisavalt. 'Liinid oleme nõus käima panema paari kuuga, selle jaoks on vaja vaid aastaid seisnud vagunites väike remont teha,' lisas Selge.
Ajaliselt on EVR nõus riigiga kahel liinil opereerimiseks lepingu sõlmima nii üheks kui ka kümneks aastaks ning on nõus ka olukorraga, kus riigi toetus kinnitatakse riigieelarves vaid üheks aastaks korraga.
Selge kinnitusel on EVR huvitatud just nendest liinidest, mis praegu ei kuulu Edelaraudtee omandisse, vaid sõidavad Eesti Raudee infrastruktuuril. EVR on nimetatud liinidel nõus üheaegselt konkureerima ka Edelaraudteega, kui riik suudab mõlemale firmale reisijatevedu doteerida. 'Ühe võimalusena võiks kaaluda varianti, et meie opereerime kiirliinidel, sest meie vagunid on diiselrongidest mugavamad, ja Edelaraudtee osaks jäävad aeglasemad liinid, kus rong kõikjal peatub,' märkis Selge.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 9 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele